Beetje groen/blauw
SPB431
Erg geslaagd.
Sinds wanneer ben jij weer horloge actief?
Ikke?
Ben nog steeds niet echt actief, lees nog wat mee. Onlangs wel weer wat aangeschaft.
Die is wel heel erg vet!! Hopelijk geen limited voor een bepaalde regio ofzo.
Die scheve uitlijning interesseert ze bij Seiko echt geen hol he?
Erg fraai idd
Dit lijkt een combo van de SPB083J1 ‘Great Blue Hole’ en SPB289J1 ‘Mystic Forest’ wijzerplaten, I like it.
godsamme. Een 44 kast in een prettige maat, handopwinder, geen datum, geen lume en stalen bracelet. Damn… ze kijken te luisteren.
En die plaat is ook erg lekker…
Zo jammer weer dat het een limited is😭. Eens kijken of ik het waard vind om fondsen vrij te maken. Weet nog niet wat het kost maar dit is toch wel echt briljant.
Edit;
Dat is zo gek nog niet
Nee. 36.5mm in de 44gs lijn is redelijk zeldzaam in de huidige collectie. Er is een eerder model geweest (nog te koop denk ik) met roze plaat en er zijn twee edities zonder bracelet. Normaliter zijn modellen met deze kast of vergelijkbaar in elementen een pak groter. Althans, bij hedendaags Grand Seiko.
Het is serieus precies wat ik al lang van te verlang. Heb ze er zelfs meermaals over gemaild . Ben bijna verplicht tot aanschaf als ik er zo over nadenk
Het is meer een kompasroos, dan een minuten aanduider.
I know. Ik doelde op de chapter ring. Zie maar in rood
Ik ben een beetje pietluttig geworden sinds mijn ex-Seiko’s vaak scheef zaten, en het valt me snel op.
Het enige dat mist is een lekkere taper in de band. Hoop dat ze eens een nieuwe band techniek ontwikkelen met een superieure sluiting.
Het enige dat mist is een lekkere taper in de band. Hoop dat ze eens een nieuwe band techniek ontwikkelen met een superieure sluiting.
Ook nieuw, sinds juli op de markt. Hele andere Astrons, maar wel mooi