Ik weet dat er een publiek voor is, maar ik vind zulke knallende kleuren toch niet echt bij een chique horloge staan.
Mee eens maar zo’n GMT is toch wat sportiever dus dat moet kunnen.
Ik zie het maar als een Hollands model, Oranje boven…!
Kan het wel waarderen, er zijn zat merken met kekke kleurtjes dus waarom zou GS dat niet doen.
Zoals ik deze nu op die foto zie staan, lijkt het met zo’n horloge die naast al die andere “Rolexen” en “Cartiers” liggen in die glazen vitrine met van die grijpkraantjes…
In het echt zal die vast beter uit de verf komen…
Dat is super cool, maar ik zou het nooit kopen.
Tja, ook ik zou graag het fiscale juk van de Hollanders van me afwerpen. Weg met de oranjes, leve de Republiek.
Touché.
Auw😁
Lekker sportief:
Noot:
Het zal wel aan de fotos liggen, maar ik vind de GS met stalen band een gladde oranje wijzerplaat hebben. Terwijl de GS modellen met lederen bandje meer een sinaasappel oranje wijzerplaat hebben.
Wat zien jullie?
PS
zeer interessant artikel in het Nederlands. Met interessante wetenswaardigheden over DE Grand Seiko flagship boutique.
Ik zie dat ook. De donkere bandjes geven meer kleur aan de wijzerplaat. De de lichtere band maken de wijzeeplaat wat flets.
Zo wie zo zijn deze stock fotos zeer slecht genomen voor zon mooi horloge.
Nope… nog steeds niet mijn ding.
( Maar die “sinaasappel” dial is dan wel weer ok )
Hierboven. Wel even de Google vertaler aanzetten…
[quote=“Aamon, post:2003, topic:429907”]
Nadere details:
Thanks…Mijn Japans is wat roestig… vandaar. 🫣😋
Ik heb al verschillende Seiko dealers in Belgie gebeld om te weten te komen wanneer deze wordt uitgebracht en waar hij te vinden zal zijn. Niemand weet iets van het bestaan van deze collectie af. Kun je er mij meer over vertellen, want ik vind hem prachtig
Aziatische Limited, zo te zien, waar geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven in Europa, en ook geen distributie van bekend lijkt te zijn. Je kunt nog eens handelaren a la SoloJapan, Seiyajapan en Sakurawatches proberen, of een rondje over chrono blijven doen, maar ik denk dat deze niet makkelijk wordt op dit continent.
Hij doet mij erg denken aan wat van de Naruto limited editions qua wijzerplaatpatroon, miss dat die een optie zijn.
Dankje voor de reply. Zijn dit betrouwbare handelaren?