Dankjewel voor de tip, ik zal er naar kijken!
Oeh, dat zijn wel weer heel vette Monstertjes!
Het is een limited edition van 500 stuks speciaal voor de Chinese markt in verband met viering van The Year of the Dragon.
Nauwelijks of niet te koop buiten China.
Grmbl… wanneer komt er nu een nieuwe oranje??
Wat moet je met een nieuwe als je ook de OG kan hebben?
https://www.horlogeforum.nl/t/seiko-orange-monster-1gen/472743
Edit: @frenk, deze was voor jou
Waar blijven de vette Samurai wijzerplaten? Ze gaan allemaal naar Monsters, Turtles en Willards.
Ik heb Monsters en Turtles gehad en ze waren top! Maar de Samurai is toch wel m’n favoriet! Er is natuurlijk al best wel een aantal mooie en bijzondere (King) Samurais verschenen, de laatste paar jaar. Maar denk dat er nog wel wat aankomt.
Ja, maar niet in deze vorm
Ik weet het niet wat ik er van moet vinden, van deze modellen.
Mislukte monsterwatches mods?
Als Monster liefhebben, begrijp ik deze ook niet. Gelukkig Thai limited edition.
Vind de tweede wel leuk, lijkt wel een G Shock X Seiko Monster.
Ik zou het liefst opteren voor nieuwe (reissue of soortgelijke ) SARB modellen. ( dan kan ik de Citizen NB1050-59… uit mijn hoofd zetten. )
Ja schitterende kleur! Ik heb de Star Bar limited edition gehad (zelfde maar dan echt goud kleur). Vind deze nog mooier! Ben alleen bang heel lastig verkrijgbaar.
Hier nog de Star Bar (eveneens limited)
Die citizen is net zo mooi al dan niet mooier vind ik. Beide gehad
Ik welke opzichten precies? Ik heb de Sarb033, wilde de 035 erbij maar ben nu eigenlijk ook wel gecharmeerd door deze NB1050 van Citizen. Hij is sowieso beter, maar een Sarb blijft een Sarb of zo…
Gewoon, strakkere lijnen, verdee nagenoeg hetzelfde