Wat is het toch een mooie!
“White Peacock” SBGJ281
Regular price $8,199.00 USD
Even inhaken op de actualiteit van vandaag, woensdag 30 oktober:
Hatsune Miku
Wie kent haar niet??
Seiko heeft een collaboration met haar aangegaan!
Seiko x Hatsune Miku
Lekker bezig SEIKO!
Niet per se een mooi horloge, maar het concept vind ik cool. Mooi die Japanse cultuur
Het is toch wel een bijzonder land
Waifu
Aamon, bedankt voor alle seiko updates, waaronder deze Hatsune miku variant. Met alle exclusives, soms “vreemde” jdm uitvoeringen en al het fraaie GS werk waan ik mij af en toe weer even in Japan. Thanks!
@west heeft helemaal gelijk!
@Aamon het is inderdaad de moeite waard om even te zeggen.
Zeer veel dank voor alle moeite die je doet met het opzoeken en in de gaten houden van onze geliefde merken!
Je bijdragen zijn altijd zeer boeiend, duidelijk en zeer welkom.
Bedankt!
En je mag zo verder doen hoor .
Helemaal eens!
Idd, ik kijk hier regelmatig naar waar Seiko mee komt. En in 95% van de berichten zijn de bijdragen van @Aamon, top hoor
Rood is niet echt mijn ding, maar toen ik deze zag dacht ik wel even… “wow”.
Mooi hoor!
Zou ik graag eerste in het echt willen zien qua kleur.
Maar iets anders over deze hele serie:
Ben ik de enige die van mening is dat de band helemaal niet bij de kast past? Niet qua aansluiting maar ook niet qua brushing.
Ben het volkomen met je eens, ook de gap die tussen de lug en band zit word ik ook niet echt vrolijk van,
Zou haar in real moeten zien, kleur lijkt me wel spannend
De prijs daarintegen weer minder.
Alleen op staal wat mij betreft.
Nice. Mooie kleur, goeie bezel… Erg tof. Zeker ook omdat ze de gefocuste 39mm kast hebben gebruikt. Dit is super cool.
Schandalige render, dit, uiteraard. Maar deze kant van Japanse cultuur, hoe fout het ook moge zijn, kan ik dan weer veel beter hebben dan het horloge. Niet die rooie, maar die Miku collab.
Bruin en bordeaux gaan prima samen maar gezien de subdials was ik voor zwart gegaan.
De Aquaracer moest ik dus ook gelijk aan denken. Maar ja, Seiko maakt zo enorm veel modelletjes, dat het altijd wel ergens op lijkt.