Oris doet hetzelfde wanneer je een horloge registreert via hun website. Ik heb er twee en beiden hebben deze garantie, waarbij ik er 1 in Spanje heb gekocht en de ander in Kuala Lumpur. Is het een kaliber 400, dan krijg je zelfs 10 jaar garantie. Vind het opmerkelijk dat Seiko dit nu pas doet, want alle Seiko’s die ik heb (7 in totaal) lopen al tussen de 4 en 56 (!!!) jaar super goed, zonder ooit een servicebeurt gehad te hebben.
Bijzonder, een Lumumba staat er niet bij. Officieel blijkbaar niet erkend, maar wordt officieus veel gedronken.
Deze is echt gaaf👌🏻
Ik zie een nieuw model Presage cocktail er aankomen…
Helemaal eens. Ik wacht al jaren op een dergelijke cocktail. Ze hadden een tijd geleden enkele modellen uitgebracht in 38mm maar zelfs daar zetten ze dat hardlex erin.
Moet zeggen dat ik deze wel erg lekker vind zo het plaatje !
De eindbaas?
Bied eens geld! Ik draag hem weinig.
Zit net te kijken bij Kremer in Emmen…. Spotprijsje🙂
Onbegrijpelijk
Die staat voor 1050 op Chrono. De mijne koop je voor 900 inclusief verzenden. maar goed, marchanderen beter via pb.
Ik zou, nu ik er bij nadenk, een advertentie kunnen maken. Da’s weer wat geld in de Grande Taille zak.
En die Slim Turtle dan!?!?!?
Die is al lang weg.
SARW013
Ow sorry ik bedoel niet in het echt hoor maar gewoon wat plaatjes en filmpjes .
Maar wel bedanlt voor de info!
Inderdaad ook een mooie
Er is er weer één een treintjes Seiko
Een origineel horloge in samenwerking met Seiko Watch Co., Ltd.!
Dit is een product ter herdenking van het debuut van de nieuwe trein uit de 2300-serie op de Kyoto-lijn.
Nou niet echt de mooiste trein
Hier te bestellen
Tuut tuuuuuut…
Da’s een oude…