Ik vind het interessante mogelijke modellen, en de discussie ook, maar ik wil het topic niet weer zien verdwijnen, niks persoonlijks, uiteraard…
Die C-shape king seiko zou wat zijn zeg, als dat 37mm is, en met een 6L uurwerk er in…
Ik vind het interessante mogelijke modellen, en de discussie ook, maar ik wil het topic niet weer zien verdwijnen, niks persoonlijks, uiteraard…
Die C-shape king seiko zou wat zijn zeg, als dat 37mm is, en met een 6L uurwerk er in…
Aha oké dat wist ik niet. Ik ben juist gek op geruchten en leaks. Maar ik zal het verwijderen.
Overleg even met @Fate_Amenable_To_Change
Je plaatst namelijk géén fotos.
Je post een link die verwijst naar een andere website.
Linken mag!
Lekker idd. In 39-40 dan ja s’il vous plait.
Ben nu in Japan, heb deze vandaag om de pols gehad…
Denk dat ik morgen toch maar oppik…
290 euro
Nice! Mooie herinnering aan je reis ook.
Ben benieuwd naar de foto’s
Geniet er nog even van
Vandaag viel in Bangkok mijn oog op deze…
Er liggen er nog 2 dus bij serieuze interesse kun je me een PB’tje sturen
Linken mag, zo lang de foto’s maar niet op het forum opduiken.
Precies.
@Petteflet graag de link opnieuw plaatsen! Alle credits voor jou! Goed gevonden.
Overigens…
Geleidelijk aan komen er referentie nummers vrij.
Nog steeds zonder specs, zonder afmetingen en zonder release data en zonder Seiko announcements…!
En: zonder meerdere bronnen.
En: zonder dat er méér info te vinden is op internet; stand van zaken NU.
Zou er een groot Seiko lek zijn van 25 nieuwe modellen…?
Laatste bericht op WUS:
"
There’s pretty much no other info. available on these yet, probably because they have not been released.
"
Is daar dan korting op te krijgen op die list prijs? ( 't is niet aan de orde, want horlogepotje leeg maar wel interessant om te weten of het nog de moeite is om te importeren van ad’s aldaar)
Ja tuurlijk, bij deze. Maar geen credits nodig hoor. Dit komt natuurlijk gewoon uit het bekende topic van het internationale WatchUSeek. Wat overigens ook een erg leuk forum voor Seiko liefhebbers is.
https://www.watchuseek.com/threads/new-and-upcoming-seiko-watches.2393034/post-57803722
Ja dat blijft raadselachtig… maar nu is het al typisch dat er zo weinig vroegtijdig uitlekt. Volgens mij is dit het eerste jaar dat alles bij Seiko zo goed onder embargo blijft. Wellicht tot nu toe dan. Ook al heb ik wel mijn twijfels bij sommige modellen. Sommige uitvoeringen lijken gewoon heel a-typisch voor Seiko.
Iets waar ik voor dit jaar nog erg naar uitkijk zijn nieuwe Tuna modellen. Ik vind dat zo’n iconische horloge. Maar helaas lijkt daar niks meer van terug te vinden in de huidige collectie.
Heeft nu iemand het ref nummer van die nieuwe Pogue zodat ik hem kan bestellen?!?!?!
Ben niet gefrustreerd ofzo
SSC947P
Edit: Tenminste, dat is maar een gok hoor. Er staan referentie nummers oid als ‘file naam’ bij de foto’s. De toekomst zal het uitwijzen denk ik.
Yep.
"
They should be on the name of the image file…
"
Vinger op de afbeelding/foto houden en dan klikken op afbeelding bekijken…
Nu nog kijken of het klopt èn of het te vinden is op het internet…
Dat zou de SJE115 moeten worden…
Wie weet.
Ik zag hem bij Central (lokale De Bijenkorf), ik verwacht niet dat daar veel korting te halen valt. Als ik hier iets kocht zou ik natuurlijk zelf altijd netjes BTW aangeven op Schiphol, waarmee de prijs geen reden meer is om hier te kopen
Of je slingert hem om de pols en DHL’t en doos en papieren…
Ja. Ik vind 'm heel cool en nét wat te Kermit tegelijkertijd
Groene 5 GMT, SKK035 schijnbaar. Ik heb 'm mog niet buiten Reddit gezien dus neem het met een korreltje zout.
Dit horloge zit in
de Seiko Lek Lijst
van nog niet gereleasde horloges zoals gepubliceerd op WUS.
Zie post 820 van @Petteflet .
Maar…
Wat dacht je van deze:
Bijna dezelfde…
In de aanbieding: