Nieuwe Seiko modellen 2024. Nu zijn we link!

Heeft Alpinist trekjes, vind je niet?

9 likes

Yup. Zeker. Waarbij, ik vind de klassieke Alpinist met draaibare bezel de tofste, uitgezonderd het eerste model uit 1959.

1 like

Klasse!

34 likes

Mooi pocketshot van een nog mooiere GS!

1 like

Maar, er is er eentje te koop:

Vergeet niet de vermelde,interessante, WAKO blog te lezen.

1 like

Zou deze gisteren nog kopen als ik de centen had liggen

1 like

Poeh dat is mooi zeg

1 like

Die SLA079 heeft toch een verdorie mooie wijzerplaat:

:heart_eyes:

23 likes

Noice!

1 like

Voor de evt Hongaars geletterden onder ons (anders plaatjes kijken🤗)

Introductie van de SLA077 & SLA079 door de Seiko Boutique uit Boedapest

Starttijd 19.00

Have fun
:partying_face:

1 like
3 likes

All models have stainless steel cases measuring 38.6 x 10.7 x 45.8mm and utilize the 6L35 calibre

9 likes

Toelichting op de wijzerplaat patronen:

The SJE103 (SDKA011 JDM) has a purple/red dial with a pattern inspired by the single plum tree in Kameido,

the SJE105 (SDKA013 JDM) has a blue dial with the turtle pattern used previously in King Seiko range

the SJE107 (SDKA015 JDM) has a purple dial with a pattern inspired by the wisteria at the Kameido Tenjin Shrine.

Prijzen en beschikbaarheid volgen.

11 likes
2 likes

Mooi man! Ik zou nog steeds liever de 6R versie in 36mm kopen met 6R uurwerk er in, want mijn eigen 38,5mm KS is rijkelijk groot voor het type horloge.

Maar toch: Mooie releases.

1 like

Oeh, deze is lekker!
Screenshot_20240910-095816~2

Screenshot_20240910-115238~2

6 likes

Super mooi idd!

1 like

Dit kennen we nu onderhand wel,
word weer behoorlijk uitgemolken door Seiko.

Word er niet warm van, weer van hetzelfde liedje…

No go for me.
:grimacing:

1 like

Soms vraag ik me af wat je nog bij het Seiko doet. :slight_smile: Maar dan bedenk ik me dat ik bepaalde zaken ook niet trek. Deze daarentegen, daarover verschillen we frisjes van mening. Niet dat het mijn Marinemaster zou zijn, maar de 68 Professional diver heeft gewoon legitieme pedigree om voort te bestaan als Seiko duiker. Dat is geen uitmelken.

1 like

Bwah, het is misschien een bekend, maar toch wel een leuk ontwerp. Ik vind, wat jij misschien als uitmelken ziet, zelf wel fijn. Nieuwe variaties in kleuren geven gewoon meer opties.
Of zie jij het dan liever zoals bij de Erebus Ascent, waar ze gelijk tich-tal varianten lanceren?