Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Zoiets laat je toch echt twijfelen aan de theorie van Darwin.

1 like

Wauw, dit bericht laat mij met hele andere ogen maar de wereld kijken. Wat een shock dit…

1 like

Ik zou zeggen, neem eens een kijkje. Het is bizar. Echt bizar.

https://www.reddit.com/r/tokkiefeesboek/

Ik ben zo desensitized dat ik nergens meer van sta te kijken.

Dat gezegd hebbende, laten we het hier verder on topic houden! We dwalen nogal af. Mijn schuld. Excuses. :wink:

Wauw, dit is geweldig. Bedankt, als ik nog eens wil lachen kom ik hier terug. :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Ennnnn weer OT
Mooi horloge, maar die wijzers….

2 likes

Ik zeg dit niet vaak, maar aangezien het geen NA van iemand betreft wil ik het toch gezegd hebben: als ik ooit een horloge lelijk heb gevonden is het deze. :grimacing:

1 like

Beetje reclamesfeertje, Bij aankoop van een Subaru een gratis horloge cadeau!
Maar wel een fris en fruitig zomers horloge waar je niet zuinig op hoeft te zijn. :sunglasses:
Zit er een kras op dan koop je gewoon een nieuwe Subaru… :jp:

1 like

Nou zeg… U bent niet eerder in dit topic geweest?? :grimacing:

8 likes

Prachtig :ok_hand:

1 like

Geen diamanten zonder dat het af en toe eens schuurt.

Let’s be honest. Het forum staat vol met spuuglelijke dingen.

1 like

Truer words have never been spoken. Enorme bootladingen met echt hele lelijke meuk. In echt elke prijscategorie onder de zon.

Uiteindelijk allemaal smaakzaak natuurlijk, de één z’n horreur is de ander z’n kleinood.

3 likes

Ik lees deze topics al enkele jaren, maar voel me zelden genoodzaakt te reageren. Ik ben over het algemeen erg positief ingesteld en zie al snel de positieve punten in een horloge. Hier kon ik er echt geen vinden. Lelijke kast, lelijke plaat, lelijke band, lelijke kroon.

Ik lees niet veel in of topic :upside_down_face:

1 like

Plaats van de datum trek ik heel erg slecht…

1 like

Tja. Ik kan je geen ongelijk geven eigenlijk. Hoewel ik de kroon wel aardig vind. Maar als de keuze tussen deze en zo’n raar trein-hoedtik model ligt, is er best kans dat ik dat Subaru model zou pakken…

1 like

Denk dat ze hier hun inspiratie voor de kast vandaan hebben gehaald.

1 like

:zipper_mouth_face:

Wat is er mis met die mooie wijzers?

1 like

Denk dat er überhaupt weinig inspiratie voor zo’n kast nodig is. Het is een rondje met rechte lugs. :man_shrugging:

Geen idee, maar ze hadden er wat over dus hebben ze nóg een 12 uurs klok als subdial erbij gedaan…

1 like

Is dat niet de alarm subdial? Heel handig hoor!

2 likes

2 likes