Aaah! Da’s wel aardig indd. Ik ging er ook niet vanuit dat het echt een dubbele was, maar dacht eerder aan een extra tijdzone oid.
Van Gogh
Ik wacht nog even tot de ‘geïnspireerd op de gloed van bioluminescente diepzeevissen in de Baai van Wakasa’-wijzerplaat uitkomt.
Het wordt steeds gekker met die inspiraties, volgens mij raken ze op.
“De Tijdloze Perfectie van de Natuur, Vervat in een Horloge”
Stel je voor: een wijzerplaat die ademt als de zonsopgang boven een ongerept bergmeer, waarin elk detail een eerbetoon is aan de grootsheid van de natuur. Dit is niet zomaar een horloge. Dit is kunst aan je pols, een meesterwerk waar woorden tekortschieten en superlatieven verbleken.
Met precisie geslepen glas dat schittert als de helderste sterrennacht en een wijzerplaat die je meevoert naar de weelderige diepten van groene valleien en eindeloze horizonnen. Elke seconde die voorbij tikt, voelt als een moment van pure harmonie.
Dit horloge is niet alleen een accessoire. Het is een reis, een statement, een symfonie van elegantie en natuur in perfecte balans. Ontworpen voor visionairs, dromers en zij die het buitengewone zoeken in het alledaagse.
Draag niet zomaar de tijd. Draag de wereld.
Zo moeilijk is het allemaal niet
,
Komt in de buurt toch?
Maar met die prijzen nu…
Dan moet je eens een set nieuwe rol- en duo-gordijnen bestellen voor je hele huis. Of een litertje zonnebloemolie kopen, zeg maar. Dan lul je niet meer over de prijs van een Seiko.
Ik ga het toch eens vragen.
Scroll door het topic, zie een tribute horloge voor de Honda S660, een Japanse videogame en een Japanse honkballer langskomen. Top hoor, maar ik vraag mij echt af hoe zulke nichehorloges er voor Seiko uit kunnen. In principe is het alleen de wijzerplaat en misschien wijzers die veranderd worden, maar hoe weet je zeker dat je niet met overschot blijft zitten?
Je hebt 124 miljoen inwoners in Japan, veel daarvan vergrijsd. Hoe slijt je aan hen een i*Ris Full Energy?
Wat je ook vindt van de 10.000 special editions.
14.7 billion operational profit (91.279.488 euri) is een gezonde marge. Bron: jaarverslag seiko.
Het zijn Aziatische of JDM releases. Merk op dat er in Japan 110 miljoen man wonen. Da’s meer dan 25% van de EU bevolking.
4e economie van de wereld.
Natuurlijk!
Mooie Seiko voor een mooie prijs.
Seiko Asia Pacific has announced the SSK046 regional limited edition.
SSK046
This model has a champagne colored dial, with rose gold colored GMT hand, crown and bezel.
stainless steel case measuring 42.5 x 13.6 x 46mm
utilizes the 4R34 automatic GMT calibre.
LE 5500