Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Present… was gisterenavond :joy:

9 likes

:rofl::ok_hand:

2 likes

Iemand enig idee welk model dit is? Zag dit plaatje op facebook en ik vind t horloge erg mooi

Alvast bedankt!

1 like

Een Skx mod

1 like

Top! Dank je wel!

1 like

Klein stukje Japanse poëtische toelichting:

het nieuwe Grand Seiko SBGW323 “Paulownia” horloge, dat de komst van de lente aankondigt

Grand Seiko brengt een eerbetoon aan de “paarse paulownia”-boom met dit elegante 36,5 mm model met een prachtige paarse Mt. Iwate-wijzerplaat.

De eerste tekenen van de lente zijn in de lucht te zien en veel mensen voelen de komst van het seizoen nu hier en daar bloemen bloeien. De nieuwe Heritage Collection SBGW323 van Grand Seiko weerspiegelt precies dat tafereel. Dit model combineert een iconisch patroon dat doet denken aan Mount Iwate met een paarse wijzerplaat die is geïnspireerd op de paulowniaboom, de prefectuurbloem van de prefectuur Iwate.

De prefectuur Iwate, gelegen in het noordoosten van Honshu, staat bekend om zijn prachtige paarse paulowniabloemen. Dit nieuwe werk legt hun charme prachtig vast. De iconische Mt. Iwate-patroonwijzerplaat van het merk krijgt nieuw leven met deze unieke paarse tint.

De SBGW323 is in principe een dresswatch en doordat er geen complicaties zijn, komt de schoonheid van de wijzerplaat goed tot zijn recht. De indexen zijn symmetrisch en op een evenwichtige manier gerangschikt in de middelgrote kast met een diameter van 36,5 mm. Als model dat voortbouwt op de 44GS-lijn, geeft het de collectie een vleugje verfijning. De gedetailleerde details op de wijzerplaat getuigen van het uitzonderlijke vakmanschap van Grand Seiko en zijn een adembenemend gezicht.

De kast van roestvrij staal (SS) past perfect bij de paarse wijzerplaat. En hoewel u met de komst van de lente zin krijgt om naar buiten te gaan, hoeft u zich geen zorgen te maken als u in april door een bui wordt overvallen. De SBGW323 is waterbestendig tot 100 meter en heeft een gangreserve van 72 uur. Dit maakt het een betrouwbaar en elegant horloge dat u in elk seizoen en bij elke activiteit kunt dragen.

Paars is een kleur die zelden wordt gebruikt voor horloges. Daarom is er een gevoel voor stijl nodig om het in je leven te integreren. Grand Seiko brengt een eerbetoon aan de werkelijke kleur van de bloem, maar neigt niet té sterk naar violet. In plaats daarvan presenteert het horloge het met een verfijnde balans.

**Deze prachtige Japanse poëzie krijg je er gratis bij als je een Grand Seiko koopt **
Géén enkel ander horlogemerk biedt dit fantastische surplus!

2 likes

Pauwlonia sfeerbeeld

5 likes

Beide nieuwe UFA modellen om de pols:

En de nieuwe CLASP om de pols:

…best wel een groot ding…

14 likes

Shiiiiit deze is gaaf! Ik zit al tijden met de SBGH343 in m’n achterhoofd. Maar ergens ga ik hier beter op.

3 likes

That’s what she said

1 like

Het zijn beide erg gave horloges :slight_smile:

Duo nieuwe Tentagraph’s

5 likes

Eens. Maar ik vind het paars van de SBGW323 beter doen dan het groen van de SBGH343. Dat gezegd hebbende, de SBGH is dan weer van titanium gemaakt, heeft geen handwinder maar een automaat. Maar toch ga ik beter op de SBGW, hij spreekt me gewoon meer aan. :slight_smile:

2 likes

This item will be released on July, 2025.

DETECTIVE CONAN × SEIKO COLLABORATION MODEL

Dit is detective Conan:

• Limited 2000

• Made in Japan

• 3 Years International Warranty

• Case Material: Stainless steel

• Band Material: Stainless steel

• Crystal: Curved Hardlex

• Case Size (Approx.): H47.2mm × W39.2mm × D11.25mm

• Movement Type: Quartz

• Water Resistant 10 bar

$650

2 likes

Zulke lekkere pushers zie je niet vaak :sweat_smile:

3 likes

Lekker heur

1 like

Brrr

1 like

Een flink blok metaal…

1 like

Mooi U.F.A. duo…

slgb001/003

8 likes

De wijzerplaat van deze nieuwe Tentagraph is best wel een plaatje…

7 likes