. Super nice!
Stiekem een beetje jaloers. Heb even geen tijd om zelf te gaan passen. Wil je uitgebreide Fotos en ervaring delen op HF?
. Super nice!
Stiekem een beetje jaloers. Heb even geen tijd om zelf te gaan passen. Wil je uitgebreide Fotos en ervaring delen op HF?
Dat is de artiestennaam van de Illustrator achter millions monster.
Die radioactieve Barbapapa dingen.
Ik ga mijn best doen als ik hem heb. Ik ben aankomende week wel erg druk, maar ik ga in ieder geval mijn best doen om iets te kunnen schrijven.
**Releasedatum**
Vrijdag 1 augustus
Ter ere van de IAAF Wereldkampioenschappen van Tokio 2025 brengt Decor Seiko
een tafelklok
in beperkte oplage uit die traditioneel Japans handwerk combineert met de themakleur van het evenement.
880.000 yen ( ca. € 5K ).
LE 25.
Seiko has announced some additions to the basic Selections line up.
The SSB459 chronograph has a light blue horizontally striped dial,
and the SSB461 has a green dial with horizontal stripes and golden hands and markers.
They have stainless steel cases measuring 40 x 11.5 x 45.8mm and utilize the 8T63 calibre
. These match with the 3 handed SUR599 and SUR601 respectively.
These models have stainless steel cases measuring 38.9 x 8.5 x 44.5mm and utilize the 6N52 calibre
Seiko has announced a trio of basic Selection models with rectangular cases.
The SWR103 has a white dial with Roman numerals
, the SWR104 has a white dial, Roman numerals, with a gold toned case,
and the SWR106 has a golden toned case and dial.
All have stainless steel cases measuring 34 x 8.2 x 41.5mm and utilize the 6N42 calibre.
Dat klopt. Net als alle andere Tokyo Lion horloges heeft het een onbeschrijfelijk lelijk voorkomen.
Ik hou er wel van. Een soort van mooi van lelijkheid?
Mwoah, bij het zien van deze serie denk ik toch meer aan lelijke lelijkheid. Maar dan erg blingy. Het is net alsof Producer Michael en Fred Teeven een liefdeskind zouden produceren zonder inmenging van een vrouw.
Een soort crossover tussen de ergste invictas en een Toledano & Chan B1.2, zeg maar.
Stiekem een beetje jaloers. Heb even geen tijd om zelf te gaan passen.
Ze liggen ook nog nergens in de winkel (maar misschien is daar gisteren wel verandering in gekomen). Deze foto heeft een vriend gelijk gemaakt toen de voorraad net geleverd en uitgepakt was, aangezien hij wist dat ik erop zat te wachten. Het is dus een “wilde gok” aangezien ik ook liever eerst alles pas. Maar bij deze Seiko had ik geen twijfel. Zeker niet na het zien van dit filmpje:
Zowel de SRPL91 als de SRPL93 zijn al te bestellen in Nederland, dus sla je slag.
Vooral de zilverkleur wijzerplaat is geslaagd, nu nog proberen er een te vinden.
Bouman in Culemborg had er gisteren nog 3 op de website staan (inclusief nummerselectie), maar nu is de status “Binnenkort Verwacht”
De zwarte variant is wel beschikbaar op de website.
SWR103
Dit model is een potentiële hit. Eindelijk een Seiko Tank met lugs die in de buurt van 20mm lugs komt met zijn 22mm.
Michael en Fred Teeven een liefdeskind zouden produceren zonder inmenging van een vrouw.
Daar gaat m’n nachtrust…ik zie dit voor me
Vind 'm ook heel tof! Die stalen maakt wel kans hier.
Producer Michael en Fred Teeven een liefdeskind zouden produceren zonder inmenging van een vrouw.
Daar gaat m’n nachtrust…ik zie dit voor me
Ik dus ook…
Seiko has announced a pair of new 38mm Five Sports colorways.
The SRPL77 (SBSA299 JDM) with a blue dial,
and the SRPL79 (SBSA301 JDM) with a black sunray dial with golden toned hands and markers.
Their stainless steel cases measure 38 x 12.1 x 44.2mm and house a 4R36 calibre. These are standard additions to the line up and are not limited.
Beide modellen € 350
Nice! Een beetje Black Bay 58 vibes, maar zonder de slab sides .
En…
Een hele mooie maat van 38 mm!
( Vergeleken met andere 5 Sports vaak 43 mm ).
Die blauwe is wel erg fraai
**Grand Seiko SLGW003**
Op 8 juli 2025 kreeg Grand Seiko horloge, SLGW003 model uit de Evolution 9 collectie de hoogste onderscheiding “Best of the Best” in Product Design van de Red Dot Design Award 2025.
Het is de hoogste eer die in deze categorie wordt gegeven door een panel van 24 hoogwaardigheidsbekleders van over de hele wereld.
“Elk onderdeel van de SLGW003 uit de Evolution 9 collectie, of het nu in verschillende vormen, polijsten of afwerking is, ziet er allemaal opvallend gebalanceerd en harmonieus uit, wat zelden in één uurwerk te vinden is,” zei het bord. "De ontwerptaal die Grand Seiko in de loop van de decennia heeft ontwikkeld, komt perfect tot uiting in dit uurwerk. "
#grandseiko #grandseikothailand
Da’s toch leuk!
Gefeliciteerd.