Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

:sweat_smile:

Vond deze lineup al hard mionder worden, geen secure uurwerkjes meer?? de partys DUN!? :upside_down_face:

De uitgebreide review van dit Meesterwerk:

Introducing The Credor Goldfeather Tourbillon Limited Edition GBCF999

Excuus dat ik mij vergist heb in de adviesprijs

1 like

" Don’t miss your voting chance!“
〈Seiko Prospex〉1965 Diver New Model Voting Campaign

To begin the new Prospex era with our fans,
we are holding a contest to choose a
new model of the 1965 Diver model,
going on sell in 2026.
Voting: Tue July 1, 12:00a.m. to Thu July 31, 11:59 p.m.
*Japan Standard Time

2 likes

Iets gemist?. :wink:

3 likes

Als we nou allemaal op de rode stemmen, wordt de oranje dan goedkoper uitgebracht (:wink::yum:)? Of helemaal niet?

1 like

Te laat bro,
Mijn stem is al naar de Oranje.

:crossed_fingers:

1 like

Oehhhh jammer. Ik dacht we gaan tactisch stemmen🤷 volgende x dan maar. Moet zeggen de oranje is leuk, de rest is t net niet. De blauwe is t net niet, de groene is t ook net niet voor mij en die rode is net een reclamebord voor tampons (mijn mening🤷…

1 like

Hou daar eens mee op, ook bij verkiezingen graag.

Er werd gevraagd wat de coolste is, ik heb oranje gestemd, en tactisch stemmen werkt altijd kiezersbedrog of onfrisse resultaten in de hand.

5 likes

Nou nou nou armand … dat is wel heel kort door de bocht en een heel ver gezocht parallel. Ik geloof er helemaal niets van​:eyes::wink:.

Even zonder gein, je zal wel gelijk hebben in de ongewenste resultaat van tactisch stemme, desalniettemin zal ik altijd tactisch blijven stemmen. Mits de rest van de groep meedoet natuurlijk. Anders is het een weggegooide stem.

Ik ga op de rode tampon stemmen en hoop daarmee dat de oranje goedkoper aangeboden wordt🤣

Maar geen zorgen, mijn stem telt toch nooit mee✌🏽

Excuus, ik dacht dat ik armand zag staan maar dta is helemaal niet je naam.

Volgens mij zit jij op het verkeerde forum… :rofl:

1 like

Je geeft zelf al aan waarom het dom is. De meesten stemmen uit gewoonte of onderbuik, er is een contingent wat de programma’s door leest en inhoudelijk stemt, en dan zijn er altijd een paar krotenkokers die tactisch menen te moeten zijn zonder onderlinge consensus over wat tactisch nou eigenlijk inhoudt.

Wat domheid betreft is dit een mooi geval van quod erat demonstrandum. Seiko is glashelder: De kleurstelling met de meeste stemmen wordt gemaakt. De anderen niet.

Op zijn minst gooi je je stem weg, maar in het ergste geval zorg je er voor dat het horloge wat je eigenlijk wilt hebben er botweg niet komt.

Goedkoper zullen ze hem niet maken.

Geen punt.

I have been Chris, and I approve of this message.

2 likes

Blijft lastig vanaf een plaatje … voor nu oranje :+1:

1 like

Lijkt erop dat groen voor ligt :grimacing:

Ik ga niet stemmen. Ik vind ze allemaal heel erg lelijk en ga er toch géén kopen. Dan gun ik mijn stem wel aan iemand die er ook serieus één van zou overwegen te kopen.

Ik heb voor tweede keer op Oranje gestemd…dat kan blijkbaar gewoon

2 likes

Stemvoorwaarden:
Degenen die willen deelnemen aan de 1965 Diver New Model Voting Campaign.

Geschiktheid:
Iedereen kan deelnemen via een pc, smartphone, tablet of ander apparaat.
U kunt slechts één keer stemmen.

2 likes

Derde keer…misschien niet de bedoeling maar kan gewoon wel ,lijkt het

Ga er maar vanuit dat je IP adres word opgeslagen.

:index_pointing_at_the_viewer:

1 like