VPN ?
Poeh… Zou Seiko het kontkussen ook hebben uitgevonden? Dit is wel een meesterlijk stukje hoor.
Geel bruin🤪. Doe mij die blauwe maar.
Ze moeten elke keer weer wat verzinnen om die rotzooi te verslijten.
Die Rama X is overigens zo gek als een deur.
Zat tijdenlang in een Duits hotel met een hoop dames van plezier en het volk sprak er schande van.
Aha, is hij dat?
Even promoten die koekwaus met een (mooi)klokje.
Zo gek is dat niet. Liever zo’n leider dan een of andere genocidale mafketel als Netanyahu, zeg maar.
Toegang tot dames lijkt me een legitieme reden om koning te willen worden. Old skool zelfs, want Lodewijk XIV was niet anders, en de Borgia’s ook niet. Om over Caligula maar te zwijgen.
Zou je reactie willen horen als WA zich zou gedroeg…
Ik vroeg nog wat foto’s in ‘natural light’, ontving ik alsnog foto’s van binnen, maar wel wat leuke foto’s gekregen:
Subtiele sunburst:
Het is in ieder geval een typisch kleurtje. Zal niet snel een 1 one piece collection model zijn denk ik.
Die wilden allemaal geen koning worden volgens mij.
Willem Alexander in een bordeel met allerlei dames van plezier? Dat zou me echt, echt geen ene reet interesseren. Al liep hij in z’n blote reet mee in de pride, met een kattestaart uit z’n gat.
Waar ik me veel meer aan erger is het grootgrondbezit, de speciale belastingregels en het feit dat hij meent een publiek park zomaar dicht te kunnen gooien omdat ie een fazant wil gaan schieten.
Laten we het op leiders houden.
Hier oogt de wijzerplaat weer iets lichter, zachter van kleur…
Eens! En gok gezien de beelden van Monochrome in natuurlijk licht, nog lichter. Bijna panda met een vleugje lavendel:
Hopelijk snel live foto’s en een eerste indruk vanuit mij
Bijna niet te geloven dat foto 1 en 3 hetzelfde horloge zijn.
Nog wat recente unboxing! foto’s, 3 dagen geleden, helaas nog steeds bij kunstlicht…
Interessante kleur…
Uitsluitend ter informatie.
De verkoop van SEIKO WIRED horloges is gestopt.
Er zwerven enkel WIRED horloges op HF.
Ook is er een summier topic over WIRED horloges.
Op het internet worden WIRED horloges nu met forse kortingen aangeboden, zowel nieuw als gebruikt.
Op eBay en dergelijke èn op de bekende Japanse websites.
Uitsluitend als voorbeeldje:
Seiko Wired Tokyo Sora AGAT419 | Sakurawatches.com
Pak je voordeel zou ik zeggen …