39.5x12x44.5
Roest?
Goldilocks afmetingen
Roest + veel reparaties + slecht zitcomfort + hoog benzineverbruik. Waardeloze auto.
Jammer.
Ik had van 5/84-3/87 een Datsun Bluebird diesel. Ruim 150.000 km mee gereden en 1x 2 gloeibougies vervangen. Hele chique auto en oersterke diesel.
Die waren ook wel in trek. Ik heb hem destijds ingeruild op een nieuwe Nissan Sunny. Binnen 1 week van de afgesloten parking van de dealer was hij gestolen…
foto uit het Nissan tijdperk.
Ik ben naar de creme witte aan het neigen….
Hmmm lastig, de ekster in mij vind de hoogglans indices en wijzers mooier in de zwarte, maar totaal plaatje van de witte is mooier….
Dat dus.
Deze reden jaren lang rond als taxi in Nijmegen.
Ja, heel tof die witte SPB513.
20mm bandaanzet
44.5mm lug to lug
Ik moest gelijk aan deze denken:
Oris Chronoris Date. Ook een inner rotating bezel als countdown timer. 39mm, compacte lug to lug. Deze grijze uitvoering (inmiddels discontinued) hoopte ik altijd nog eens nieuw te vinden, maar deze Seiko zou het plekje op mijn wishlist zo maar eens kunnen innemen
Staat eentje in het Blauwe deel
Waren dit nou de releases waar je eerder naar refereerde? Of komt er nog ieta aan?
Had je deze niet al eens eerder gepost?
Overigens erg leuke modellen, alhoewel ik het wel raar vind dat ze onder de “speedtimers” vallen :).
En bedankt voor alle info weer!
Ja, gezien, dat exemplaar gaat in rap tempo HF rond de laatste tijd. Was bijna gaan kijken bij de vorige aanbieder, maar was ver weg. Maar altijd twijfels gehad, daarom:
Anyhow, het leuke is dat de Seiko SPB513 binnenkort bij veel Seiko dealers te zien en passen is. Met garantie, lagere servicekosten (hoop ik? 6R55…) en praktischere afmetingen.
Ja prima plan. Erg leuk model! Mooie korte L2L ook…voor de juiste pols.
Neen.
Ik heb eerder een pre-view, pre-release,
gepost op 1049.
Moet ik niet meer doen.
Maakt niet uit toch.
Staat een beetje op gespannen voet met
" de regels en de afspraken…".
Echt?