Ik meende het al eens eerder gezoen te hebben vandaar!
Ben benieuwd!
Weet iemand of de wijzerplaat spierwit of zilver is? Op de fotoâs lijkt het eerder beige.
Een strak witte plaat met zwarte wijzers en indices vind ik wel erg gaaf.
Als je snel scrollt lijkt het op het eerste moment wel een Speedmaster cool ding!
Hier lijkt hij een linnen dial te hebbenâŠ
En hier is hij spier witâŠ
Ik hoop op het laatste.
Vergeet het maar:
Kijk maar eens goed naar de Watch movement calender
Die is wit.
Yep, dat zag ik ook. Vandaar de âhoopâ.
Gaaf duo!
Lichte voorkeur voor de âwitteâ denk ik. Mooie band ook
Als dit hem is kan ik daar prima mee leven, zit ik me te bedenken. Ik moet wat met dat ene lege plekje in mijn (p)Seiko doos.
Moet ze beide maar eens zien. En dan niet in een fotostudio met pro verlichting.
Er is nog niemand op youtube die er een in de handen heeft gehad. Teddy zal wel de eerste zijn.
Ik hoop eigenlijk van niet Naar mijn mening past het beter met een licht beige/off white dial. Dat geeft het horloge een warmere vintage look.
Daar heb je inderdaad ook wel een goed punt. Als hij is zoals in de foto van @seikosportura dan vind ik hem ook echt wel heel mooi.
Ja, ik wil deze wel heeeel graag eens in handen hebben.
Begin wel warm te lopen voor de ivoor witte dial. Erg fijn dat ze de lume gewoon wit hebben gelaten op de wijzers en indices ipv faux aged.
Ik voorzie ook een redelijke strap monster in deze.
Ik vind ze allebei erg cool. Dit zou wel eens een Alpinist killer kunnen zijn. Nipt dunner, erg clean, 200m waterdicht, met een funky ontwerp⊠Ik vind het een gouden greep.
Zeker. Ik zat ook aan de alpinist te denken met interne bezel.
Ik zat ook een beetje te neuzen bij de witte alpinist gmt. Maar deze is wat frisser in zijn voorkomen en ik denk dat ik deze zakelijk ook prima kan dragen.
Hoe dan ook een shot in de roos door Seiko.
Wit
Wat een lekker ontwerp
Wie trapt hem af op HF ?