Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Ik meende het al eens eerder gezoen te hebben vandaar!

1 like

Ben benieuwd!

Weet iemand of de wijzerplaat spierwit of zilver is? Op de foto’s lijkt het eerder beige.

Een strak witte plaat met zwarte wijzers en indices vind ik wel erg gaaf.

Als je snel scrollt lijkt het op het eerste moment wel een Speedmaster :ok_hand:t3: cool ding!

1 like

Hier lijkt hij een linnen dial te hebben

En hier is hij spier wit

Ik hoop op het laatste.

2 likes

Vergeet het maar:

SPB513_3
SPB513_1
SPB513_2

Kijk maar eens goed naar de Watch movement calender

Die is wit.

6 likes

Yep, dat zag ik ook. Vandaar de “hoop”. :smiley:

1 like

Gaaf duo!

Lichte voorkeur voor de ‘witte’ denk ik. Mooie band ook

1 like

Als dit hem is kan ik daar prima mee leven, zit ik me te bedenken. Ik moet wat met dat ene lege plekje in mijn (p)Seiko doos. :rofl:

2 likes

Moet ze beide maar eens zien. En dan niet in een fotostudio met pro verlichting.

1 like

Leuk filmpje, lekkere sound:

1 like

Er is nog niemand op youtube die er een in de handen heeft gehad. Teddy zal wel de eerste zijn.

Ik hoop eigenlijk van niet :grimacing: Naar mijn mening past het beter met een licht beige/off white dial. Dat geeft het horloge een warmere vintage look.

4 likes

Daar heb je inderdaad ook wel een goed punt. Als hij is zoals in de foto van @seikosportura dan vind ik hem ook echt wel heel mooi.

1 like

Ja, ik wil deze wel heeeel graag eens in handen hebben.

2 likes

Begin wel warm te lopen voor de ivoor witte dial. Erg fijn dat ze de lume gewoon wit hebben gelaten op de wijzers en indices ipv faux aged.

Ik voorzie ook een redelijke strap monster in deze.

2 likes

Ik vind ze allebei erg cool. Dit zou wel eens een Alpinist killer kunnen zijn. Nipt dunner, erg clean, 200m waterdicht, met een funky ontwerp
 Ik vind het een gouden greep.

4 likes

Zeker. Ik zat ook aan de alpinist te denken met interne bezel.

Ik zat ook een beetje te neuzen bij de witte alpinist gmt. Maar deze is wat frisser in zijn voorkomen en ik denk dat ik deze zakelijk ook prima kan dragen.

Hoe dan ook een shot in de roos door Seiko.

1 like

Wit

Wat een lekker ontwerp

1 like

Wie trapt hem af op HF :eyes:?

2 likes