Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Oh wow. Die is wel erg mooi. Ben benieuwd hoe hij in het echt is.
Zeker op de stoffen band.

1 like

Ik kan het motief wel zien in de video (maar ik heb het dan ook in 4k bekeken op een PC monitor. MAAR, het is inderdaad niet zo opvallend als op sommige foto’s. De verticale brushing (zo lijkt het) is volgens mij erg subtiel en misschien zelfs niet te zien in het echt.

1 like

Hier ook even in 4k bekeken op een TV.

Er is op sommige invalshoeken wat verticale brushing te zien. Subtiel en verfijnd. Mooi!

De brushing op de de indices die op de 515 en datsun special zooooo mooi is te zien, is er hier niet.
Ze lijken zwart - antraciet tot glanzend grijs, beetje zoals ceramic bezels kunnen doen. Best mooi moet ik zeggen.

De kleur is anybodys guess. Zilver, ivoor zeker niet wit. Proof of the pooding is in the eating.

Oef… deze is wel heel gaaf zeg! Ik moet wel zeggen, zonder datum zou die perfect zijn geweest. Op 6 uur zou het meer dan acceptabek zijn, maar tussen 4 en 5 uur, krijg ik nog steeds de kriebels van hahaha.

1 like

Ik heb een MM200 gmt gehad, best een drukke dial, en heb er nooit last van gehad. De positie en horizontale uitlijning was perfect.

Lijkt wel of het een genetisch bepaald dingetje is. Je krijgt er vlekken van of niet :grin:

1 like

Hahaha dat denk ik ook.

1 like

Ik ben er inmiddels achter dat

paars, Edo Purple,

in Japan vele kleurschakeringen kan hebben…

Bovenstaande is het " bekende " voorbeeld.

Mooie kleur Edo Purple…

Maar onderstaande voorbeelden zijn ook
Edo Purple…

Ik vermoed dat de SSC955 een lichtere, zachtere variant van EP zal zijn.

Wachtend op daglicht foto’s…

3 likes

Nieuw SPB531

versus

Oud SPB089

Introducing: The Seiko U.S. Limited Edition Alpinist – HODINKEE Shop

2 likes

First Look: The New Seiko Prospex Speedtimer SPB513 & SPB515 First Look: The New Seiko Prospex Speedtimer SPB513 & SPB515

Vers van de pers.

2 likes

Nog méér keuzes…

4 likes

Hier nog een korte review m.b.t de nieuwe Datsun serie

1 like