Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

No worries.
Ik drink beide, en Cherry Coke is m’n guilty pleasure. Maar ik gok zo maar dat Pepsi 1+1 in de bonus was vorige week aangezien mijn vrouw de boodschappen fixt.

Wet betreft de Sodastream fles, das gewoon lekker easy voor de Quooker Cube als je toch net even zin hebt in een frisje, of toch die ene gast over de vloer krijgt👌🏼.
Altijd welkom :cup_with_straw:

2 likes

Hehehehe… Ik zou een koffietje of thee vragen, waarschijnlijk. :slight_smile: Maarreh, alle gebbetjes over frisdrank (ik vond Rivella framboos erg lekker, maar die is gediscontinueerd) terzijde… Zou je echt een Seiko met het woord Pepsi op plaat en kast kopen?

1 like

Die ken ik dan weer niet (oke laatste dan: ik ben nu fan van Teisseire Tropical zero, jaren 90 AA-drink vibes).
Oke, goedemorgen allemaal.

Maar nee, ik vind de Pepsi kleuren combi cool maar het logo had van mij niet per se gehoeven. Daarnaast ben ik ook niet zo fan van de kroon op deze positie.
Ik wacht geduldig m’n Edo Purple Speedtimer af!

1 like

Je kunt er om lachen, maar ik ben sinds mijn prille kindertijd gehersenspoeld om een soort kwispelende pavlov-reactie te hebben wanneer ik deze ordinaire Aldi siroop ergens zie:

Maar van onze siroopjes gaat Seiko geen horloges maken, vrees ik.

2 likes

:joy:

@Jurk waar ben je?!

3 likes

:joy::face_with_peeking_eye:

1 like

Gaaf juist!
Een Echte Pepsi! :100:
Niks bijnaam.

5 likes

Seiko maakt nu nog steeds Coca Cola klokken…

Seiko maakt Coca Cola wekkers…

En " vroeger " maakte Seiko ook Coca Cola horloges.

Hier 1 voorbeeld:

SEIKO… Voor elk wat wils.

5 likes

Pepsi… :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Is dat de X van “PROSPEX”? :heart_eyes:

Naar analogie met het groene gedeelte zou dit mogen gevlagd worden. Jullie racist, wij ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Goed gezien :slight_smile:

1 like

Eventjes voor het archief…

SSK047: 42.5mm x 13.6mm x 46mm -

7,000 pieces - EUR 540

SRPL99: 38mm x 12.1mm x 44.2mm -

7,000 pieces - EUR 380

Review:

Introducing: The Seiko 5 Sports x Pepsi Collection, Not Just a Nickname Anymore

Noot:

Let op het grote verschil in kast maten!

1 like

Ghe ghe een Seiko met knipoog naar Rolex en de watchnerds die voor alles een naam verzinnen.

Ik mag dat wel, nemen zichzelf niet zo serieus.

1 like

De GMT is er toch ook niet in een andere maat?

1 like

Sorry maar ik vind al die co-branding een beetje treurig van Seiko en “merkwaardig” om mee rond te lopen.

Ik vind dat ze de tijd en moeite beter in andrre zaken kunnen steken, maar het zal blijkbaar wel goed genoeg verkopen.

3 likes

Ach. Over die modellen met Datsun leek de pis een stuk minder zuur dan over deze Pepsi modellen. Idem dat met die brommertjes en treinen en kunstenaars/artiesten/dinomusea/cartoon figuren/vulzelfmaarin…

Daar ziet het dus wel naar uit ja :grimacing:

5 likes

De treintjes weet ik niet maar de stripfiguren verkopen als een gek! Denk ik…
Veel keuze, kleine oplage.

Seiko is een soort van een Lego, ze maken elke hobby nog duurder…

Normaal ben ik niet zo te vinden voor “collabs” maar ik vind die Seiko Pepsi modellen wel echt leuk. Het is een mooi steekje naar de Rolex fanaten die elk model zo nodig een bijnaam moeten geven (niets mis mee, voor alle duidelijkheid) omdat je dan een “echte Pepsi” hebt.

Een beetje een inside joke in het horlogewereldje, vind ik wel fijn. Als ik er eentje op de kop kan tikken dan koop ik 'm denk ik wel.

4 likes

Ik ben ook gek op horloges van het merk seikolex