Ah leuk de Michael Jackson editie. Ik wacht nog even op de Diddy of R.Kelly versie.
Of een collab met flik-flak
Ga je niet voor de gehele set dan?
Da’s niet te doen. De Epstein versie schijnt zo moeilijk te vinden te zijn
Release 2025 - 9
SBSA297
SEIKO 5 SPORTS Exclusieve JS x HIROB SBSA297
JS x HIROB SBSA297
- Ontwerp
De wereldwijd geliefde “SNXS” sporthorlogeserie is nu verkrijgbaar als limited edition in samenwerking met Journal Standard.
Het compacte formaat van het origineel is behouden, maar de luxe afwerking van roestvrij staal is behouden. De bruine wijzerplaat, geïnspireerd op Seiko’s archiefcollectie, is gericht op modebewuste en lifestylebewuste gebruikers en combineert een vintage gevoel met een veelzijdige esthetiek.
De gestroomlijnde, moderne vorm en het ingetogen kleurenpalet creëren een verfijnde, verfijnde indruk. De kast en band hebben een haarlijnafwerking met gepolijste accenten voor een verfijnde look. De maatvoering en het ontwerp zijn aantrekkelijk genderneutraal.
Dit exclusieve model belichaamt een nieuwe benadering:
"Bruin is dé mode van dit moment.
" Het wordt aanbevolen voor elke gelegenheid, van casual tot streetwear en zakelijk.
Maat 45x37x18
Details
・Ref: SBSA297
・Type: Unisex
・Kastmateriaal: Roestvrij staal
・Armbandmateriaal: Roestvrij staal
・Kristalmateriaal: Hardlex
・Wijzerplaatkleur: Bruin
・Luminescentie: Lumibrite
・Vorm: Rond
・Magnetische weerstand: Ja (JIS-klasse 1)
・Waterbestendigheid: 10 bar
・Land van herkomst: Japan
・Garantieperiode: 3 jaar
・Accessoires: Doos / Garantiekaart
Uurwerk
・Kaliber: 4R36
・Uurwerk: Automatisch / Kan handmatig worden opgewonden
・Gangreserve: Ongeveer 41 uur bij volledige opwinding
・Nauwkeurigheid: +45 seconden tot -35 seconden per dag
・Datumweergave: Ja
・Dagweergave: Ja (Japans / Engels)
¥55.000 ( ca. € 350 )
Ik denk dat je op de verkeerde plek zoekt. Voorheen hing hij ergens, maar daarna is hij toch een doosje in gegaan…
Okee, en voor de aspirant Seiko kenners, wat maakt deze zo bijzonder?
Kast : sexy
Alles onder het glas: sexy
Uitlijning dag en datum?
Band?
Tering jantje dat je press releases durft te maken waarbij je springbar ziet van de stalen band. Tolerantie van ruim een halve millimeter is echt niet van deze tijd hoor.
Even een gepeperde mening. Verpest wat verder een leuk horloge had kunnen zijn.
Gaaf!
Ik moest even opzoeken wat Hirob is:
What is Hirob?
Hirob is a luxury specialty brand in Japan offering vintage and select modern watches and accessories from prestigious brands such as Cartier, Rolex, Hermès, and Seiko. Their philosophy centers on enhancing daily life with timeless, carefully selected items. Stores are located in major Japanese cities and are known for their curated selection of classic, fashionable pieces.
Ik heb tientallen van die rammelbanden van Seiko gehad waar men daarover viel in de press release, en eerlijk is eerlijk… Nooit last van gehad. Dit verhaal was een ding op de SARB, wat fantastisch droeg, het is zelfs een ding op instap GS SBGX, wat ook fantastisch draagt, en ik heb het op oude gevouwen vijfjes gezien die ook goed droegen.
Voor 350 pietermannen vindt je niks beters met een eigen smoel, als je gaat kijken wat een instap Tissot doet schrik je je dood. De Tsuyosa serie van Citizen is ook gewoon een horloge van 300 ekkies als je 'm vast hebt. Tja, of je moet in de zielloze rip offs van Ali gaan boeren.
In de praktijk niks mis mee, ik zou alleen willen dat ze er 425 Euro voor vroegen, en er AR coated saffier in klapten. Da’s al.
We’re back, folks…
Dat zei m’n vrouw laatst ook al tegen me. Het moet niet gekker worden hier op het forum.
Liet ze je het creditcardafschrift zien of bedoel je iets anders?