Nog lang wachten op de PADI turtle
Ik wil enerzijds ook graag starten met de SARB033 van 39mm.
De SARX035 is dan weer 41mm en bijna net zo zwaar en groot als mijn huidige SRP707.
Die man van Seiya zegt dat beide horloges hetzelfde caliber hebben maar dat de SARX nog meer de fijne afwerkingen heeft als de Grand Seiko’s.
Je zou ze gewoon moeten kunnen passen op je pols, maar ja, hier niet zomaar te vinden helaas.
Nee, we zitten hier aan de verkeerde kant van de wereld, achtergesteld gebied, als het gaat om het echt leuke spul van Seiko. Gelukkig is het de laatste 2 jaar wel ietsje beter geworden. Daarvoor moest je echt alles via grijze handel of rechtstreeks importeren. Maar de prijzen hier in NL zijn dan wel weer (veel) hoger dan in veel andere landen. Volgens mij is die SARB trouwens 38mm.
SARB is idd 38mm zonder kroon
SARX033/SARX035 en de SARB033/SARB035 hebben inderdaad allemaal het 6R15 uurwerk
Het verschil zit 'm inderdaad in saffier, diashield en de hogere kwaliteit en afwerking van kast en band
Zo op de foto’s lijkt het met name qua band een serieuze stap vooruit vergelijkbaar met de SDGM001/SDGM003
Tja … +/- Euro 900 inclusief transport en importheffing voor een eenvoudig Seiko-tje …
GustiBus!!!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
SARX035 … mooie hoor
Het is dat ik de SAFRX033 nu heb want de SARX025 geeft haast hetzelfdee gevoel als mijn GS
Los van het uurwerk maakt de gouden secondenwijzer en het gouden loge wel een mooi conmtrast
Maar anders … ook omdat dee SARX beter paqst aan een mooie mat zwarte alligator
Dat komt door de rondere kastvorm en de 20mm lug breedte
Vind deze nieuwe SARX033/035 echte voltreffers vergelijkbaar met de Sumo als diver
Mooie prijs/kwaliteit en toch echt de beleving van een exclusief horloge
En dat voor << Euro 1.000,-
Toch vind ik de witte mooier
I agree
Ik twijfel
Hij is echt waanzinnig diep zwart die wijzerplaat
Hij is wel mooi hoor!
Mag zo doorgestuurd worden naar Halle.
Gefeliciteerd! Gaaf ding!
Next
No disussion, you are absolutely right!
ja echt heel erg mooi horloge…ik zou toch ook voor de zwarte gaan