Dit is wel echt een knaller hoor!
Poehé, dat zijn toch ook wel prijzen, die ik niet zo “Seiko 5” vind.
Krijg een sterk hommage gevoel hierbij. Vind het niks. Poormans Blackbay. Maar daar is ie eigenlijk te duur voor.
Hoezo dat dan? Vergeleken met de vorige versie is er toch bijna niets anders, behalve het ontbreken van de bezel dan.
300 euro voor een vijfje
De nieuwe strategie van Seiko vind ik maar zozo…
Invicta doet dat beter tegenwoordig. Lijkt wel de omgekeerde wereld
Nee. Ik wil het heel graag gaaf vinden, maar het lukt me gewoon niet.
Onwijs niet geslaagd, zowel qua prijs als vormgeving maar zeker in de combinatie van beide.
Het sportieve 5je vind ik als beater wel leuk op een crafter blue:
Het is een gevoel…
Nope nope nope…
En dat mislukte Superman logo blijft tegen steken.
Wrm moet de skx lijn stoppen. Ze kunnen hem toch verbeteren.
Een skx007 case 40mm
6r15 of 35 movement
Saffier glaasje
Wijzerplaat met opgelegde dots met lume.
Jubilee bracelet
Ceramic bezel
Vraag hiervoor 800a 1000eu en het zal nog verkopen ook.
Ze doen me niet zoveel, er is zoveel keus aan horloges, en deze springen er nou niet echt uit voor mij.
Vindt ze toch wel gaaf, maar wel flink aan de prijs. het ontbreken van een schroef kroon is ook een gemiste kans.
Toch net zo duur als de jouwe, afhankelijk van de variant zelfs goedkoper wss
Weet jij wat ik voor de mijne betaald heb dan?
Hint: in ieder geval niet de nieuwprijs
Nee maar wel wat de listprice is
Oh die vind ik van die van mij ook veul te hoog
Er zijn er zat die €300+ voor een Seiko 5 hebben betaald of willen betalen, zoals de Seiko SKX013 die op dit moment in het blauwe gedeelte staat.
Jup. En zo creëert men de bubbel. 500 euronen voor een SARB? Geen probleem. Oude monster voor dik 200 euro? Koopje! De bezitters van de “oude” SKX ruiken hun kans en gaan de prijzen ook opdrijven.
Terwijl er letterlijk honderdduizenden in omloop zijn. Mooi hé, hoe dat werkt. Maar ik doe daar niet meer aan mee.
Groot gelijk. Maar voor alle zekerheid heb ik toch maar een SKX009J nieuw, ongebruikt in een doosje liggen. Je weet maar nooit.
Mwah er staan er niet honderduizenden te koop. Er worden de afgelopen tijd volgens mij zo’n beetje net zoveel subs als skxen verkocht in t blauw. De nieuwe offerings van seiko zijn enorm in prijs gestegen en daar liften de tweedehandsjes op mee.