En nog steeds een scheve kroon… wanneer gaan ze die eens fatsoenlijk in het midden rechts plaatsen?
Ik ben anders erg tevreden met de 4-uurspositie van de kroon. Vooral bij de diameter van een duiker.
Hmm ik vind het persoonlijk niet zo fraai, dan liever linksonder, net zoals bij de Citizen NY0040. Dan zit ie ook niet in de weg!
Blijft een beuker die Seiko van jou!
ik zag er een op MP, maar die is wel 300 euro😅
Helemaal mee eens wat betreft de Promaster. Toch is de 4-uurspositie al minder belemmerend dan de 3-uurspositie bij een duiker.
Vind 4uur perfect, is eens wat anders.
Da’s toevallig! Ik was net aan het zoeken naar foto’s van SKX mods met een smooth bezel. Blijkt dat Seiko zelf ook op dat idee gekomen was
40mm is een mooie maat. Prijzig voor een 5, maar ik vind 'em stiekem wel interessant
De Seiko 5 was mijns inziens juist een horloge wat veel had te bieden voor het geld wat je ervoor moest betalen. Ik vind ze steeds duurder worden en nou niet bepaald mooier of anders.
Sterker nog, ik zou het blind kopen.
Nog steeds geen sapphire crystal glaasje gemiste kans… Oh en de prijs natuurlijk…
Als gedoeld wordt op mijn skx013, dan begrijp ik de link naar de ‘prijs opdrijven’ niet helemaal. Ik ben in de advertentie transparant geweest wat ik er (aantoonbaar) voor betaald heb. Het horloge is vorige maand gekocht op Amazon de band heb ik bij Monsterwatches besteld voor 35 ex verzenden. Helaas zijn dat de prijzen tegenwoordig.
ach, trek het je niet aan. Stond er Rolex op, dan vind iedereen het ineens prima dat ie boven list wordt verkocht
Moest ik ook net aan denken. Lijken nu net weer gewone Seiko 5 jes met zo een schuine kroon, dag datum, water resistant, behalve dat nieuwe prijskaartje. Kan me de 5jes bij de Kijkshop nog herinneren voor onder de 100 guldens
Tja het is nu dus echt geen vervanger meer voor de SKX ,dat vond ik eigenlijk ook al bij de vorige serie maar nu ze de duikbezel hebben laten vervallen is het wel meer een sports watch geworden .
Op zich ziet het er leuk uit ,en de tijd dat ik een echte SKX nieuw kocht voor 140 euri is nou eenmaal voorbij .
Vind die crafter blue banden toch wel erg fraai. Ook hier weer.
Soepel?
Ik vind ze wel wat hebben, het ontbreken van de bezel is eigenlijk ook niet zo gek aangezien het geen echte duikers zijn. Denk dat ze daar een beetje meer onderscheid in willen maken.
Seiko positioneert zich steeds iets hoger in de markt, prijs is niet heel gek mijn inziens.