264 ballen bij Eglobal. Ik loer al een tijdje, maar heb een SKX009, witte stargate, zwarte mini-turtle en zwart-gele baby tuna. Misschien heb ik al genoeg Seiko duikers.
Ik vind hem wel heel tof, moet ook heerlijk dragen in 40mm, maar jongens laten we eerlijk zijn… Die prijzen gaan toch wel weer dalen. De 5KX gaat nu voor onder de 200 tweedehands en je ziet ze om de haverklap in de aanbieding. Ik kan me niet voorstellen dat deze lang zo duur blijven.
Ik vind het best leuk, maar moet wel zeggen dat ik de prijs erg hoog vind voor een 5 … iets wat dacht ik een ‘instap/budget’ horloge was. Zou hem denk ik wel uit het blauwe gedeelte schrapen als de afschrijving eraf is
Ik vind ze wel vet eigenlijk en achja de prijs, het zijn adviesprijzen toch?
En voor de rest natuurlijk:
Ik vond bij dat model bijvoorbeeld de afwerking van de indexen echt heel erg goed, maakte het een stuk interessanter dan de zoveelste SKX, maar goed dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik vind het een mooie uitbreiding van het Vijfje-gamma. Volgens enkele YT-ers zijn ze zelfs net iets kleiner dan 40mm. Een lug to lug van 44 mm bevalt me heel erg. De two tone met zwarte wijzerplaat en rose gold komt op mijn lijstje.