Nieuwe serie Christopher Ward C63

CW heeft een nieuwe serie de c63 en is momenteel nog pre order.
Bij dit merk vind ik persoonlijk dat ik mijn mooiste horloges heb gekocht en de c65 vintage heeft nog altijd gelonkt.

Nu met deze nieuwe serie welke jammer genoeg 39mm is ipv 38mm welke mij perfect past is de c65 vintage van het lijstje :slight_smile:

Deze nieuwe is op de maat na eigenlijk precies wat ik zocht, de stijl van de plaat en wijzers, de kastvorm, het is allemaal mooi en netjes afgewerkt.

Ik ga dit even in de gaten houden

https://www.christopherward.com/sport-new?start=0&sz=24

8 likes

Je moet je niet te veel blind staren op die ene millimeter doorsnede. Met een lug to lug van nog geen 46mm en 11mm dikte is dit echt meer dan prima voor jouw pols.

Ik denk dat l2l meer zegt over draagbaarheid. Mooi ding trouwens, al kan ik de satéprikker nog steeds niet plaatsen, vind ik dat nou ok of niet?

Zelfs de GMT versie is meer dan goed te pruimen. :+1: :+1:

2 likes

Is echt een trend geworden hé, die duikers zonder bezel?

1 like

Ik vind dit best wel ok:

14 likes

Mooi hoor ; https://www.christopherward.com/sport-new/c63-sealander-gmt/C63-39AGM3-S00K0-B0.html

1 like

komt traska in mij op

4 likes

hier komt GS in mij op

1 like

Dit horloge is fantastisch!

1 like

Ik dacht aan de rolex explorer 2 /rolex OP, maar heeft ook wel wat weg van traska inderdaad.

2 likes

Die Elite op staal! Heel lekker!

1 like

Conclusie: voor Explorer (II) en GS GMT Sport kun je tegenwoordig prima bij CW terecht, voor minder dan de helft (GS) of nog veel minder! Geloof me, de kwaliteit is prima (heb er zelf 2 gehad).

Lekker kort door de bocht…

3 likes

Was ook mijn eerste gedachte, naast een Halios Seaforth zonder bezel.

Ik vind ze ook erg mooi, maatvoering ideaal voor mij, alleen dat logo hè… Ik krijg daar echt zo’n Vincento/Daniel Wellington-jeuk van, terwijl ze een stuk serieuzer zijn qua horlogerie.

1 like

Ik ben er inmiddels achter,bij mij is dit opgeschoven van lelijk naar mooi.
Gewoon lang genoeg naar kijken :wink:

2 likes

Ik vond het 2e logo dat ze ooit hadden het mooiste. Heb zelf enkele van die modellen gehad, alleen achteraf te groot. Deze o.a.:

Het nieuwe logo op 9u kan ik niet hebben maar nu op 12u vind ik het wel mooi :+1::grinning:

Pfff, de 3 hander met witte plaat op staal staat inmiddels hoog op de wensenlijst

2 likes

Ja die is erg mooi maar die zwarte ook…en ik vind ze op alle banden die ze hebben ook niet onaardig. Die uitlijning qua logo is nu echt in balans en dat zeggen zij zelf dus ook. Al heb ik met mijn huidige C60 er geen enkel probleem mee maar ze luisteren blijkbaar toch naar de markt.

Jij had toen die CW toen ik die Action Diver kwam halen bij je, idd een mooi horloge ook.

Ik ga nog eens heel hard nadenken want deze c63 checks all the boxes for me en ik heb een vermoeden dat we die hier wel op HF zullen gaan zien.

1 like

Dat heb je goed onthouden! :grinning::+1:

050

Deze 2 heb ik ook nog gehad. Misschien maar tijd om weer een Christopher Ward toe te voegen :grin:

2 likes

eensch! Mooi lettertype, dat tijdlozere klasse uitstraalde. :+1:

Nu is het alsof één of andere 1e jaars Design Academy net ‘Helvetica’ ontdekt heeft… :stuck_out_tongue_winking_eye:

('t is trouwens LL Brown als 't goed is, voordat de font-puristen mij stenigen :wink:…)

Hhaha, ja ik vond het een indrukwekkend horloge en nog een stapje te ver voor mij :slight_smile:
Maar ik heb er nu een aantal gehad en heb de C60 nu al ruim een jaar misschien wel 2 jaar en die bevalt erg goed. Kwaliteit is gewoon een dikke prima bij CW net als de service.

De hele heritage etc kan me gestolen worden, dit zijn gewoon puike horloges die niet onderdoen voor gevestigde merken.

1 like

Je kunt CW daar niet mee vergelijken hoor, echt een hele andere klasse

2 likes

Daarom vind ik,als 1 van de weinigen :grin:,het logo links ook dik in orde

5 likes