Nieuwe serie Christopher Ward C63

Ik heb daar ook totaal geen moeite mee, net als met die trident.

1 like

Ik niet. De plaatsing niet en het lettertype niet.
Het oude Chr.WARD logo onder/op 12 uur was naar mijn mening beduidend beter.
Die Trident heb ik altijd wel mooi gevonden.

Weet ik ook zeker wel; het is puur het smaakje wat het nieuwe logo ineens achter laat.
Om dezelfde reden heb ik weinig met Alpina; ze hebben enkele prachtige horloges, maar het logo past eerder in het rijtje Castrol, Elf, Valvoline en Kendall dan op een kwaliteitshorloge. Nogmaals, puur typografisch gezien.

Zoek de oester tussen de mossels:

1 like

Is die nog lang gebleven? Was was groter dan je tegenwoordig draagt volgens mij

1 like

Nou ik denk een paar maanden dat ik die heb gehad. Wel een prachtig horloge en ik was dus blij verrast dat ze er pas een 38mm variant van hebben uitgebracht. Maar die hebben ze net even anders gemaakt en dus niet mooi anders zou ik die hebben gekocht denk ik.

Maar nu heeft CW weer een hele serieuze kandidaat dus blijft het CW :slight_smile:

Ook in 38mm :upside_down_face:

3 likes

Helaas alleen in duiker uitvoering :yum:

Jammer van die slechts 39mm…:slightly_frowning_face:

Ze hebben smalle bezels dus lijken groter op de pols

Mijn keuze zou tussen deze 2 GMT’s gaan,zit £105,- verschil tussen.
Kan iemand de rubberband wijzigen naar oranje?
Ik heb nl nog een oranje Barton die hier prima op zou staan ben alleen slecht in visualiseren

Deze dan met oranje rubber

Het bandje in kwestie

2 likes

Grappig; die combi zat ik me zelf ook voor te stellen en ik denk dat het oranje van de CW GMT wijzer hetzelfde ‘vintage pumpkin’ kleurtje heeft als die Barton strap. Het is in beide gevallen geen fel oranje, zeg maar. Iets meer bruin/gelig.

1 like

Hij staat wel wat sportiever op rubber en £105,- goedkoper.
Maar ben ook liefhebber van stalen banden dus zal wel de 1e worden.
Heeft CW ook QR op de stalen banden zitten?

Heeft wel iets, met name dat het merk niet meer op 9uur staat is wel een vooruitgang :ok_hand:

Heeft @SAT al voor je gedaan:

2 likes

Ja zo kan ik het ook,da’s heulmaal geen CW :grin:

1 like

2 likes

Spat er wel lekker af moet ik zeggen :heart_eyes:

1 like

De CW is wel een tof ding :+1:

Oranje rubber zal goed staan inderdaad, maar zwart vind ik ook wel cool staan :ok_hand:

Ik zou zwart en oranje lekker afwisselen 🤷🏻👌

2 likes

Altijd heel tevreden geweest met mijn sandhurst, voor mij nog steeds de mooiste, al vind ik deze serie ook zeker geslaagd!

Ik ga de service ervaren aangezien mijn kroon vandaag los kwam zetten… alles binnen de garantie dus we gaan het zien.

1 like

Heel mooi deze!!

Ik vind persoonlijk wel de C60’s met het logo links toch cooler…

1 like

Er blijkt dus een Halios Seaforth versie te zijn die hier wel heul erg op lijkt (minus de GMT wijzer, die bij Halios ook beschikbaar was én oranje) :

1 like