Nieuwe serie Christopher Ward C63

Ik vind de Halios niet mooi en de CW wel,dus er is wel degelijk verschil.

4 likes

Dit en dan die beperkte aantalletjes :see_no_evil:

2 likes

Ik zie ook wel dat er verschillen zijn;
-dunnere bezel
-wijzers
-oranje accenten bij indices
-metaalkleur van indices en wijzers
-etc.

maar smaak daargelaten, tappen ze mijns inziens duidelijk uit het zelfde designvaatje, waar Traska ondertussen ook onder valt, en Nodus (minder bekend US microbrand) ook.

3 likes

Word je toch helemaal kriegel van,lijkt wel of hij het een straf vind om horloges uit te brengen :sweat_smile:

3 likes

Komen we toch weer uit bij Rolex :grin:

2 likes

Echt een mooi horloge voor deze prijs. Eentje om in het achterhoofd te houden…

Wel aardig idd, die C63-serie. Maar ik blijf dit CW-model toch nog altijd het meest geslaagd vinden.

5 likes

Deze komt wel lekker over

9 likes

Ik ben aan het overwegen om een Christopher Ward aan te schaffen maar het enige wat me beetje tegenhoudt is de +/- 20 seconden p/d. Iemand ervaringen hiermee en hoeveel het daadwerkelijk is?

Dank alvast!

Wat?!? Deze foto staat er een dag en SLECHTS ÉÉN LIKE?!? Hoe dan?!?

Onbekend maakt onbemind…

1 like

Ja, da’s idd wel vreemd, he? Ik vind 'm heel gaaf. Maar kennelijk vinden de meeste CW-fans dat niet??? :open_mouth: :thinking:

1 like

1 like

De foto is niet heel duidelijk zo.
Lijkt een leuk model, maar lastig te zien zo.

Zoals je weet ben ik tevreden met mijn CW. Uitstekend afgewerkt. Glidelock. Ceramische bezel. 40mm. Loopt zeer nauwkeurig.

3 likes

Thanks! Voor welk model is dat?

C60 Trident Pro 38mm

2 likes

Mijn C65 Trident loopt ook gewoon 0
Snap niet hoe het kan maar ik profiteer ervan :grin:

3 likes

Ik ook, ik heb hem in 38mm en dezelfde kleur en het is de enige die ik nog draag. Heel soms even wat anders maar hij draagt heerlijk mede door de glide-lock. En hij blijft mooi en verveelt niet.

Mijn ervaring met CW is dat ze bij mij altijd iets achter gaan lopen en geen idee hoeveel, ik houdt het niet bij en af en toe zet ik hem weer wat naar voren. Ik heb het idee dat CW dat standaard zo afregelt en heb dat met verschillende nieuwe CW’s gemerkt. Maar of die nu iets voor of achter loopt, het blijft mechanisch en ik let er niet meer op. Iets wat ik bij de eerste mechanische nog wel deed en bij hield.

1 like