Nieuwe Sevenfriday M1 binnen - Ben ik een zeur?

Gewoon een hele slechte nepper.

Het was even zoeken, maar ik heb eenzelfde exemplaar wel kunnen vinden. De link laat ik maar even achterwege, dan zou ik de nodige forumregels overtreden ;-). Het is inderdaad een vroege, niet al te beste replica

1 like

:+1:

Had ik toch nog wat verder moeten scrollen.

Elf.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Pardon?

SuperC wil weten waarom je de sevenfriday, die onmiskenbaar een replica is, nog op marktplaats aanbiedt.

er wordt momenteel nog met de vorige eigenaar bekeken of hij inderdaad nep is, wat wij allen niet verwachten en het is erg verstandig als omstanders zich van dit soort “conclusies” zouden onthouden.

eh?

https://www.google.com/search?q=sevenfriday&rlz=1C1AVNC_enNL582NL582&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjxsaXS6sfJAhUCkQ8KHSuZAG0Q_AUIBygB&biw=1680&bih=949#tbm=isch&q=sevenfriday+m1-1

Geen enkele hit die overeen komt met de SF van Marktplaats

Of zit je net in het finale verkoopproces met iemand. ??

Zo maar een brainwave

Elf.

Ik kan vrij eenvoudig aantonen dat deze nep is. Onomstotelijk. Als jij mij 1 afbeelding kan tonen van een legitieme bron van een M1 met deze kastvorm, hou ik erover op. Ik kan je namelijk 2 afbeeldingen/links laten zien met deze kastvorm. 1 van een replica forum en 1 van aliexpress. Deze kastvorm is nooit door sevenfriday uitgegeven. Nooit!

2 likes

Lekker opbouwend weer zeg.
@Pierre_Sec bedankt hier kan ik wel wat mee. Toon, muziek, dat soort dingen.
Ik ga de aankoop met @mimoza terugdraaien

6 likes

Ik kan ook niets anders concluderen dan dat SuperC een stevig punt heeft

Om hier even ook te communiceren.

De bewuste Sevenfriday kwam van mij, ik had hem aangekocht via een horlogeliefhebber uit de buurt.

Ik heb Motormuis het aanbod gedaan hem terug naar me te retourneren, dan kijk ik wel als ie ook terug kan naar de eigenaar.

Ik heb hem nooit gekocht als Replica, maar ter goeder trouw gekocht, en ook weer verkocht.

Leergeld? Natuurlijk!
Bedankt allemaal voor deze levensles.

Maar laat aub iedereen in zijn waardigheid.

6 likes

Dat is wel zuur Mimoza

Puur uit interesse. Laat je weten zo niet waarschuwen hoe het verloop met de horlogeverkoper is gegaan wanneer het zover is?

Jij vind het een sterk punt, ik karaktermoord.

Mooi van je, en ik geloof ook wel dat je het horloge als genuine hebt aangekocht.
Hoop voor je dat je het krijgt geregeld van jouw kant.

De woorden die Jaap gebruikt zijn sterk maar de feiten zijn er.
Advertentie had véél eerder offline gehaald moeten worden.