Ben benieuwd naar de afloop. De imperfecties van het eerst ontvangen exemplaar is wat mij betreft ook zeker iets om over te ‘zeuren’. Goede dat de verkoper het verder oppakt.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
SuperC heeft een bepaalde manier van communiceren en snap dat een aantal mensen dat …vul zelf maar in…
Het kan wat minder direct en uit het hart,maar feit blijft wel dat hij toch een balletje heeft laten rollen.
Het is geen 20 euro waar het om gaat natuurlijk.
Dat is acht dagen te lang bij een mogelijk twijfel geval.
Dan riekt dat toch naar “nog ff snel verkopen”
2cents.
Elf.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik wil in dit geval alleen ingaan op het feit dat Motormuis hier horloges koopt en via zijn eigen platform te koop zet met een mooie winst.
Dat is zijn beslissing. Iedereen kan dat doen, en er proberen winst op te maken.
Het is (natuurlijk) jammer dat zijn plan om winst te maken nu uitdraait op ellende voor mij, maar, levensles.
Voor de andere zaken zijn er moderatoren die dat zeker wel binnen goede banen zullen leiden, maar in mijn ogen best niet binnen dit topic.
Maar toen dit horloge hier op HF aangeboden werd is er niemand over gevallen begrijp ik?
Reken maar dat één ieder ook met aankopen alhier weer op scherp staat.
Is dat verkeerd ? Nee, hooguit minder gezellig.
Elf.
Klopt, tijdens mijn verkoop had ik meerdere mensen met interesse en nooit een woord erover gehoord.
(Anders had ik hem dan al per direct teruggetrokken (natuurlijk))
Was heel wat makkelijker geweest voor alle partijen.
Het viel mij helaas pas op bij de advertentie op MP. Ik had net een M1 gekocht en mij om die reden lichtjes verdiept in het model.
SuperC communiceert niet op een bepaalde manier maar gewoon heel duidelijk en heel direct. Kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen. En als dat bij ontvangers niet lekker aankomt zegt dat meer over de ontvangers dan over de zender.
Wat ik zeg.Direct en uit het hart…dat is een bepaalde manier van communiceren die niet iedereen kan handelen.
Heb ik overigens geen probleem mee.
Jij hebt weer een andere manier van communicatie…
SuperC heeft gewoon gelijk. Ruikt naar verbrand rubber motormuis, jammer.
Als er iemand tegen nep is ben ik het wel…dus absoluut gelijk.
Tis weer afgehandeld en de rust weer gekeerd.
Kijk ze er es mooi bij legguh!
Nou… afgehandeld. Ik vind dat hier een zeker forumlid aardig door de mand is gevallen👎🏻
En voor mij een wijze les dat ik hier te genuanceerd ben geweest. Want hoe dan ook, het is SuperC die direct is en volhardt. Dat voorkomt hier wel een hoop ellende voor een onwetende koper. Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was. Maar er was duidelijk een hardere (duidelijke) boodschap voor nodig.
Ik denk dat ik de materie onvolledig kende, zeker om dat ik het MP gebeuren niet meer kon terugvinden, toen ik deze opmerking maakte.
Geloof inmiddels dat deze inhoudelijk terecht lijkt. Over de bewoordingen maak ik me niet zo’n zorgen. Als het zo is, mag het zo gezegd worden.
topickick
Hoe is dit nu afgelopen?
Motormuis heeft hem terug naar me gestuurd nadat we overeen waren gekomen dat ik hem terugnam en terugbetaalde.
Is via PostNL verzekerd en aangetekend verstuurd.
En daar is het ergens misgelopen.
Horloge zou geleverd zijn bij mijn thuis terwijl er niemand thuis was. Afgetekend op een vreemde manier.
Ik gok dat de koerier het pakketje zelf heeft afgetekend en heeft achter gelaten aan de deur of dergelijke.
Nergens geen horloge te bespeuren.
Flink balen dus!
Horloge is ondertussen wel vergoed aan motormuis.
Onderzoek loopt bij PostNL.
De verkoper waar ik hem had gekocht was (nog?) niet happig om hem terug te nemen.
Om de voornaamste reden dat het horloge ondertussen al een maand of drie geleden bij hem was gekocht.
Wou het horloge eerst zien voor er verdere stappen gezet gingen worden.
Maar dat gaat tot op heden niet.
We zullen zien!
Stevige leerschool!…
De wet van Murphy …
Balen