Geen limited edition maar beide gewoon onderdeel van de standaard collectie.
Het horloge heeft een domed saffier glas met een ceramische bezel insert met dot over 90 bezel.
Prijs is wel aanzienlijk meer dan de ‘gewone’ zwarte Speedmaster met saffier glas met nu en prijs van 10200 euro ipv 8900 euro list prijs.
De gouden variant in Moonshine gold kost 48600 euro.
Inderdaad erg gaaf. Deze nieuwe Speedmaster versie lijkt een reactie van Omega op de populaire Daytona Le Mans edities van Rolex. Desalniettemin erg fraaie combinatie.
Heel tof horloge, biedt net dat beetje contrast waar de Speedmaster toch een beetje naar snakt. Jammer van de 15% extra op de prijs, maar dat mag de pret niet drukken.
Je hebt wel een punt hoor, maar waarom zijn ze niet de eerste die zoiets uitbrengen? Ook bijv met de groene geelgouden Speedmaster, of de rubberen banden op de gouden Speedmasters, ultra deep met de James Cameron stijl wijzerplaat…
Misschien ben ik te negatief ingesteld maar vind dat het kopieren wat viraal gaat bij rolex wel heel opvallend
Oh maar met die voorbeelden heb je gelijk hoor, zo ook de kleuren op de Aqua Terras a la OP en zijn er nog wel meer voorbeelden - maar de kast en plaat van de Speedmaster zijn wel een eigen smoel als je het mij vraagt, de reversed panda is ook op de Speedmaster niet nieuw. Maar ieder zijn mening natuurlijk, ik begrijp de scepsis ook wel.
Ik vind ’m op de foto’s en video’s écht bizar tof.
Het kriebelt al een tijd om weer een 3861 op te pikken, maar t.o.v. mijn 1861 is het verschil gewoon nét te klein.
De witte uitvoering is voor mij iets te… tja, wit.
Deze daarentegen: perfecte aanvulling. Net wat chiquer en wat meer “fancy”, en juist daarom een mooie tegenhanger naast de meer basic, tooly standaard Hesalite.