Nieuwe Speedmaster Professional Panda

Wat is hier Rolex aan? Gewoon een Speedmaster zoals die al jaren bestaat maar dan met een andere kleur subdials. Ik vind hem prachtig!

4 likes

Mooi!

8 likes

Ben ook niet zo van goud maar dit vind ik dan wel mooi, zal ook wel met het model te maken hebben :smiley:

Nee. Bezel en subdials zijn off. Te glossy oid?
Font te dik.

:ok_hand:

5 likes

Ik vind het echt heel vet gedaan. Normaal gesproken ben ik niet echt een fan, zou er nooit één overwegen. Maar moet ik er toch eens één in het echt gaan bekijken.

2 likes

Een hommage aan Rolex. Niks meer niks minder :joy:

Prachtige speedy hebben ze vandaag gelanceerd of gepresenteerd.

Echt oprecht, als niet speedy liefhebber wordt ik hier zelfs hebberig van.

Lekker sportief en dan toch de original looks.

En wellicht toch mooier dan de speedytuesday 1. Maar dat is een gevalletje Side by Side.

1 like

Hé die kast moet nog gepolijst worden. :joy:

Schitterende uitvoering van een icoon
Draag zelf een 3861 hesalite
Ruil ik 'm er voor om, nee
Wil ik 'm er heeeeel graag bij, Ja!!!

De vergelijking met Rolex ontgaat mij volledig

Ja?

14 likes

Erg gave reversed panda Speedmaster zeg! Pfff…
Alleen het font op de sub dials vind ik net wat te groot en te dik zo op het oog. Zou wat subtieler mogen.

3 likes

Ha, ben dus niet de enige.

1 like

6 likes

Iets te snel met Photoshop.
Crownguards zijn weg.

Ik zie het inderdaad. Foto komt van het internet.

Beetje vergezocht, vind ik.

Kijk: toen Omega met de Speedmaster op “Oysterflex” kwam, was vrij duidelijk waar de inspiratie vandaan kwam.

Maar om alléén op basis van een reversed panda meteen een link te leggen… dan kun je net zo goed roepen dat de Daytona een hommage is aan een Heuer Autavia of een Breitling.

Maar goed. Ik snap het wel. Het is online heel populair om de speedy aapt Daytona na mening te papegaaien.

Zit wat mij betreft een beetje in hetzelfde spectrum als de Hublot haat. Iedereen praat elkaar na.

6 likes

Overigens, op dit plaatje komt de Daytona er niet goed vanaf. Zo lijkt het een enorm plomp en lomp apparaat om tov de Speedy

1 like

Klopt maar Omega brengt wel telkens een kleur combinatie uit waarbij de deze kleur combinatie bij de Daytona een succes was/is.

Zo ook met de Rainbow Speedmaster als reactie op de Rainbow Daytona

Er is wel een trend zichtbaar

1 like

Dat is een moderne Daytona ook :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye: