Nieuwe Speedmaster Professional Panda

Waarom was er dan niemand die riep dat Daytona de Speedy na-aapte toen de metalen ring rondom de inlay z’n herintrede deed?

2 likes

In 1965?

Toen was daar niemand mee bezig denk ik. Rolex daytona’s liepen slecht. En de speedy was een paar jaar later de winnaar, maar niet vanwege het stalen randje om de lunette. :sweat_smile:

Normaal niet van gouden horloges maar damn, dit is by far een van de tofste die ik ooit heb gezien. Helaas wat boven budget maar echt een prachtig horloge. Goed gedaan Omega.

Ik zei herintreden hè. Dus tijdens de 126xxx.
Maar goed, dat ringetje is natuurlijk “gejat” van Omega die dat al vanaf ‘59 had :nerd_face:

1 like

Misschien een domme vraag, maar is het bij dit soort release zo dat je op een of andere lijst bij de AD moet staan om te mogen kopen? Of kan je gewoon binnenstappen en eentje bestellen?

1 like

Gewoon het woord “korting” fluisteren. En dan wat geduld hebben.

Je moet iemand kennen die je aanbeveelt, iemand op het niveau van Daniel Craig of Buzz Aldrin. Zo ben ik aan mijn Apollo 11 50th anniversary gekomen. :wink:

1 like

Hoe dan ook een erg fraaie release! Echt een prachtig horloge.

Ik vind alleen wel de meerprijs van van 1300 euro (10200 euro vs 8900 euro) voor de panda dial, de ceramische bezel (ipv aluminum) en het nieuwe gebolde saffier glas wel gortig…

2 likes

WAANZINNIG

1 like

Geen domme vraag. We moesten bij een moonswatch ook in de rij staan.

Maar mijn gevoel zegt dat het wel zal meevallen. :blush:

1 like

Prachtig horloge maar persoonlijk vind ik hem net te glimmend. Ook precies de reden waarom de moderne stalen Rolex mij niet trekt.

Vind je? Tov een stalen Daytona heb je wel een heel mooie handwinder met pandadial en hou je nog geld in je zak. :nerd_face:

Volgens mij wordt het morgen een prijsstap van maar 1200 euro.

Is alleen op de moonshine zo:

2 likes

Oh jammer. Waarom zouden ze dat nou gedaan hebben. :smiling_face_with_tear:

Sorry, ik heb hier helemaal niks mee. Afschuwelijk, maar goed ieder zijn ding.

De media zijn er niet eens eensgezind over, Fratello heeft het over domed Sapphire op de moonshine, time&tide over:

They boast 42mm cases, 13.18mm thick including the Hesalite-simulating boxed sapphire crystal

Monochrome zegt dit:

On top, we also find a sapphire crystal, in the model’s classic box-like shape (tall and with a relatively moderate curve), not the lovely Hesalite-like sapphire crystal found on [the 2024 First Omega in Space]

En bij Omega spreken ze alleen over saffier glas.

2 likes

Precies dit.

En die geschroefde pushers zijn nòg lillukker dan een datumpukkel BTW.

1 like

Jammer dat ze het FOIS 2024 saffier niet hebben gebruikt. Die is echt prachtig

Verder een erg fraaie release hoor :ok_hand:

1 like

Ik dacht dat het filmpje van Fratello het had over hetzelfde glas als de nieuwe FOIS, maar ik kan het mis hebben

Ze zeiden het wel maar hebben iets anders opgeschreven in hun review.

Op OF is al iemand die hem in het echt gezien heeft in de boutique:

1 like