Een nieuwe release van Steinhart! De ‘adventure’. Inspiratie lijkt mij duidelijk😉. Wat vinden jullie? https://www.steinhartwatches.de/de/ocean-39-adventure-classic.html
Niet echt mijn smaak als ik eerlijk ben. Maar dat geldt evengoed voor het horloge waar de inspiratie vandaan gekomen is
Mooi ding. Lekker robuust en helder.
Ik weet dat steinhart een soort van gedoogd wordt…
Maar dit is toch echt afdeling Copy -> Paste
Ik snap het idee erachter wel maar dit gaat mij wel net iets te ver.
Dit zit er weer heel erg uit als de kast van de andere ocean one 39 modellen. Jammer. Maak dan een klassiek model met deze kast, dit is allemaal net niet.
Geen fan van het origineel en ook niet van deze. I’ll pass.
Wat een sneue copy/paste weer. Gaap!
Dom merk, snap niet waarom mensen hier op geilen en vervolgens afgeven op bijvoorbeeld Invicta.
Schaamteloos kopieer/plak merk
Je moet hierbij niet vinden wat je van Steinhart vindt, maar van Rolex.
Not my cup of thee.
Als “ZE” denken dat het een echte is, slaan “ZE” je kop in voor een Steinhart
Misschien omdat Steinhart veel beter afgewerkt is, gebruik maakt van Zwitserse uurwerken van bovengemiddelde afwerking en uitstekende klantenservice levert. Iets wat je van de meeste andere “hommagemerken” niet kunt zeggen. Tenslotte is de prijs die je voor dit hele pakket betaalt enorm concurrerend. Je hoeft het ook niet te kopen hè. Als jij het niets vindt, prima toch?
Ja wat moet je daar van vinden fantasieloos
De recente Marine Chronometer 42 vond ik -zeker in blauw- een heel fraaie release, maar dit is helaas weer zo fantasieloos als het maar kan. 490 euro is niet onredelijk natuurlijk, maar voor dat geld dan toch liever een Seiko Alpinist.
Ik zeg het niet snel, maar ik vind het echt geen mooi horloge. Maar zou ook kunnen komen dat hij op de foto zo donker overkomt. Zelf zou ik hem niet kopen.
Lijkt wel of steinhart steeds meer van die slappe aftreksels gaat maken
Goede argumenten hoor, mee eens.
Een béétje originaliteit is anders wel welkom.
En niet alleen bij dit merk trouwens.
Origineel design
Zo schaamteloos dit. Typisch voorbeeld van een legale kopie.