Nieuwe Tag Heuer Aqua Racers

Je moet verder kijken dan de diameter denk ik. De lugs zijn minder lang en het horloge is dunner. Ik denk dit een erg draaibaar horloge zou kunnen zijn, misschien zelfs voor de nét kleinere pols (16cm-17cm) en daarbij toch een behoorlijke ‘présence’ geeft. Ben benieuwd hoe ze gaan aanslaan, het is misschien wel een horloge dat moeilijker zal lopen via verkoop ‘op afstand’.
Edit: o ja, de prijs is wel een dingetje

Lug 2 lug maat en hoogte inderdaad veel belangrijker dan de diameter. Ik ben benieuwd of we er tzt een op hf voorbij zullen zien komen.

Natuurlijk is L2L belangrijk… maar met 43mm doorsnee, zit je al gauw op 50mm… maar het beste is natuurlijk „live“ bekijken!

En dan maar afwachten wat de prijs gaat doen… 2850,- voor een Elaboré werk is toch wat prijzig!

Vind ik Oris of Sinn interesanter!

As we speak net mijn Zodiac terug van de horlogemaker, over Monnin cases gesproken :slightly_smiling_face:

Ik wist dat iemand er wat van ging zeggen :sweat_smile: en terecht hoor. Je ideale maat zou maar 40 zijn; dan zijn deze of te groot of te klein :sweat_smile:

Geef het een half jaar tot en jaar en er komt gewoon weer een 41mm.
Waarom al je nieuws in één keer dumpen, als je over een poosje weer in het nieuws kunt komen?

1 like

Zien er wel goed uit, overigens gaan ze elkaar allemaal na doen. Ook vind ik 43 te groot en 36 te klein, voor mij dus niet :face_with_hand_over_mouth:

49mm vermoed ik obv de Bambford versie:

Met een kleinere pols vind ik 36mm wel leuk.
Maar voor deze prijzen (vanaf 2800 dollar lees ik in het artikel :astonished:) kijk ik liever even verder.

Ik vind het nog niet zo’n idiote prijs, als je bedenkt dat een Seamaster gaat vanaf € 5.200,-, op staal.

Vele malen mooier.
Geen vooruitgang, maar achteruitgang.

Mika