Totaal nieuwe look. 44 mm titanium kast op een rubberen band die sterk tappered. Automatisch uurwerk Tag Heuer Caliber 16 (ETA 7750 based). 200 meter water resistant.
Vanafprijs van 4650 euro afhankelijk van het model.
Totaal 5 verschillende varianten.
Ik houd hier absoluut niet van, doe mij de rustigere horloges maar.
En inderdaad… tag is echt te duur voor wat je keijgt.
Ik als Longines fanboy snap niet waarom mensen zoveel geld zouden betalen als er ook mooiere, en goedkopere alternatieven zijn.
Overigens voor de helft zou ik er serieus een overwegen en wel de blauwe met de gele wijzer. Ik draag nu ook 44mm en dat getal zegt pas wat als je 'm op de pols hebt. Is mijn ervaring. Dus altijd het proberen waard. Maar ja, de prijs hè …
Niet mijn smaak, maar wel korte lug to lug lijkt het dus ze lijken me wel goed draagbaar.
Maar zou denken dat je dit een entry level horloge was, dan is 4.5k wel serieus.
Snap wel dat ze 44mm zijn anders konden ze heel die drukte nergens kwijt. Doet me bijna denken aan een Seiko flighty of soortgelijk. Qua looks doen ze mij ook een beetje aan hedendaags auto design denken: geen plekje vrij van kreuken of hoekjes of weet-ik-wat, overal moet iets gebeuren. Wordt een kermis. Zeker met die kleuren. En dan óók nog een zwarte kast… Doe mij maar gewoon een moonswatch dan…