Nieuwe Tag Heuer Formula 1 Chronograph

Tag Heuer is de nieuwe sponsor van de formule 1 en heeft vandaag de nieuwe Tag Heuer Formula 1 Chronograph uitgebracht.

Totaal nieuwe look. 44 mm titanium kast op een rubberen band die sterk tappered. Automatisch uurwerk Tag Heuer Caliber 16 (ETA 7750 based). 200 meter water resistant.

Vanafprijs van 4650 euro afhankelijk van het model.
Totaal 5 verschillende varianten.

Artikel van Fratello watches:

Video review van Monochrome watches:

22 likes

44mm :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Imho niet hun shining hour als het gaat om chrono’s :shushing_face:

Leuke horloges maar de prijs is lachwekkend.

TAG Heuer prijst zich behoorlijk uit de markt de laatste jaren.
Niet voor niks dat het merk het zwaar heeft.

3 likes

De grootte en de prijs :man_shrugging:t3:

3 likes

Ik vind hem wel grappig alleen 2000 euro te duur…
Denk dat het voor 2500-2800 euro echt een gaaf horloge was.

1 like

44mm nog wel…. Niets voor mij

Ik houd hier absoluut niet van, doe mij de rustigere horloges maar.
En inderdaad… tag is echt te duur voor wat je keijgt.
Ik als Longines fanboy snap niet waarom mensen zoveel geld zouden betalen als er ook mooiere, en goedkopere alternatieven zijn.

1 like

Flinke afmetingen. Voor echte raceliefhebbers.

giphy-2

Overigens voor de helft zou ik er serieus een overwegen en wel de blauwe met de gele wijzer. Ik draag nu ook 44mm en dat getal zegt pas wat als je 'm op de pols hebt. Is mijn ervaring. Dus altijd het proberen waard. Maar ja, de prijs hè … :see_no_evil: :beers:

1 like

Kan je wrs wel een mooie korting op krijgen :money_mouth_face:

Niet mijn smaak, maar wel korte lug to lug lijkt het dus ze lijken me wel goed draagbaar.
Maar zou denken dat je dit een entry level horloge was, dan is 4.5k wel serieus.

1 like

Ik ben een groot F1 liefhebber, zou zeker een F1 gerelateerd horloge kopen maar dit zijn twee redenen om dit model niet te kopen… :sweat_smile:

Vond dit ‘vroeger’ echt zo’n vet ( zo niet het vetste! ) horlogemerk … nu denk ik … mehhhh, wie koopt zoiets?

1 like

Altijd een liefhebber van TAG geweest maar dit en voor die prijs :laughing:
13 in een dozijn, terwijl ze vroeger speciaal waren.

Dan ben je fan van Lewis Hamilton.

1 like

Snap wel dat ze 44mm zijn anders konden ze heel die drukte nergens kwijt. Doet me bijna denken aan een Seiko flighty of soortgelijk. Qua looks doen ze mij ook een beetje aan hedendaags auto design denken: geen plekje vrij van kreuken of hoekjes of weet-ik-wat, overal moet iets gebeuren. Wordt een kermis. Zeker met die kleuren. En dan óók nog een zwarte kast… Doe mij maar gewoon een moonswatch dan…

• te druk

• te groot

• te duur

Ik sla hem over.

1 like

Wel leuk voor Max Verstappen.
Die word door Tag Heuer gesponsord.

Nuance, TAG Heuer is één van de sponsors van het team van Verstappen.

Niet echt een nieuwe sponsor. Max is al jaren te zien na de race met een TH Monaco tijdens de prijsuitreikingen en persconferenties…

Nee deze ronde ook niet, worden steeds lelijker in mijn optiek :laughing: