Nieuwe Tissot Gentleman automatic powermatic 80

Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen op HF?

Leuk nieuwe model van Tissot moet ik zeggen, maar voor mij dan wel slechts in de kleur cream opaline. Nette prijs ook.

37 likes

Ik vind hem wel stijlvol! :slight_smile: Mooi dat (massieve) roségoud ook! :+1: Ik vind ook alleen de cream opaline versie mooi, de andere kleurencombinaties zien er een beetje cheapo uit.

1 like

Mooi model! Crosshair is altijd goed :+1:

De (solid 18k) lunette staat ook goed.
Persoonlijk zou ik liever een stalen willen denk ik, en wel deze wijzerplaat kleur want die is erg mooi :slight_smile:

1 like

Zo, dat is inderdaad een mooie. Inderdaad ook wel de opaline versie.

De indices lijken verdacht veel op die van sommige GS-sen, dat dan weer wel. :wink:

1 like

Wow, dat is een hele mooie!

1 like

Voor mij ook de cream opaline variant. Mooi horloge trouwens! Voor jou niet iets teveel bling bling ? :wink::+1:

1 like

Had deze nog niet eerder gezien. Bedankt voor het attenderen! :+1:

1 like

Erg fraai, met name de chocolade gekleurdespteekt me aan.

1 like


Zelfde uurwerk als deze :ok_hand:t2: die in het blauwe deel staat :hugs:

Ook in nodate verkrijgbaar?

Er komen eind deze maand nieuwe modellen op staal. Zie link hieronder:

7 likes

Op staal en dan het liefst met de zwarte dial echt een hele mooie daily :ok_hand: lekker clean

Beetje saai
 vond die met rosegold wel sexy. Zou die misschien nog wel willen hebben ook


Mhua vind m sexy genoeg. Moet zeggen dat het wel wat gelijkenissen vertoond met o.a. de OP. En die vind ik ook gewoon nog steeds mooi; en bovenal tijdloos. Dit model is ook een heritage model van een jaren 60-tissot. Voor mij is het zeker een kanshebber. Alleen wordt de zwarte hoogstwaarschijnlijk geleverd op leer en de blauwe en witte op staal :sweat_smile:

Zwarte plaat en stalen kast zijn mijn standaard combinatie. Best gek dat ik hier een witte two-tone waardeer :slight_smile:.

De zwart stalen vind ik hier behoorlijk degelijk. Mooi, maar mist de XFactor voor mij.

Serieus mooi! Houd je in Andy, Houd je in! :exploding_head:

Mooie stukken met een prima uurwerk en voor een mooie prijs. De powermatic heb ik ook in de certrina ds ph200m, en deze bevalt mij een stuk beter dan de standaard eta 2824 en sw200 die ik gehad heb. De gefaceteerde indices zijn ook een mooie toevoeging, ben benieuwd hoe deze in het echt zijn.

Enige nadeel is gebrek aan fijnafstelling op de band (ben sowieso wel benieuwd naar de kwaliteit van de stalen band voor deze prijs). Ik zie niet snel een gelijkwaardige concurrent onder de 2000 euro (maar misschien mis ik iets).

Op de website van tissot staat nog een kort youtube filmpje https://www.youtube.com/watch?v=NbFs4gLN0y4

Dat is precies wat ook in het Hodinkee-artikel wordt beschreven. De gelijkenissen zijn zeer sterk, alhoewel ik dat zelf niet weet. Ik ben namelijk niet Rolex-minded.

Heb het artikel inderdaad naderhand gelezen. En precies wat zij zeggen. Ben echt benieuwd naar dit horloge ‘in het echt’. Wat overigens bijzonder is; op de website van Tissot is het horloge ‘uitverkocht’. Misschien alvast online geknald en switchen ze eind oktober naar ‘op voorraad’.

https://www.tissotwatches.com/nl-nl/shop/t1274071105100.html

1 like

Dat is inderdaad wel vaker met nieuwe modellen. Beetje vreemd vind ik het wel, je kunt er toch ook iets van “coming soon” ofzo bij zetten. :thinking:

1 like