Nee hoor, het model dat je laat zien is nog maar koud op de markt.
Dan zie je hem plots overal
Is dit de quartz? Want er staat geen powermatic silicium op de wijzerplaat
Maar wel self winding, dus zal het geen quartz zijn.
Bovenste is een quartz, heeft geen markeringen per seconde maar elke minuut en verder ook geen zilveren frame om het datum venster.
Die daaronder is natuurlijk geen Tissot, dus dat âself-windingâ slaat op die hommage die daar ligt.
Ah, het is laat. Je hebt gelijk.
Haha oops sorry voor de verwarring.jetlagged
Crap, die stalen leek me wel n leuke. Weet iemand of ze n schroef kroon hebben?
Waarom zou een dresser een schroefkroon moeten hebben? Het is toch geen duiker?!
Nee, heeft geen schroefkroon. Volgens mij hebben alleen de 300m waterdichte modellen van Tissot een schroefkroon (Seastar modellen).
Voelt luxe de OP heeft ook een schroef!
Inderdaad. Leek me wel een mooie all rounder, maar met mn werk is n schroefkroon geen overbodige luxe.
Nu gebruik ik daar idd n duiker voor, maar oogt wat te sportief.
Moet wel heel apart werk zijn, waarbij de kroon opeens âlosâ komt te zitten. Kan niets bedenken. Maar ach, ik heb slechts een kantoorbaantje (soms op het water).
Oh, het is geen rocket science wat ik doe, maar werk in de horeca. Zowel in de bediening, achter de bar als in de keuken. En vaak door elkaar heen (kleine zaak).
En n ongelukje zit in n klein hoekje. Denk aan tafelkleden waar n kroontje achter blijft haken, of bij het helpen van jassen aan en uit te trekken met.sjaals ofzo.
En volgende moment zit je handen of dingen te wassen.
Een collega had n keer ineens n klein aquarium om de pols. Het gaat er voor mij dus niet om dat ie n hoge waterbestendigheid v n duik horloge hoeft te hebben, maar om n goed blijvende afsluiting vd kroon.
En dan is n rolex oyster n mooie kandidaat.
Doch, die duikersring blijft wel verdraaid handig bij t grillen v vlees of zelfs t koken v n eitje
Mijn Akerfalk First Season heeft een schroefkroon. Is ook een dresser, maar wel
een Quartz 24-uurs-uurwerk van Zwitserse makelij. Maar ja, het is geen Tissot en totaal andere look.
Ze bestaan idd wel, maar je komt t niet vaak tegen.
Die had ik ook! Onlangs verkocht, droeg hem toch te weinig.