ja helemaal mee eens hoor met de kleine seconde versie, nu ben ik er niet meteen in detail naar gaan kijken omdat die wat raar en uit verhouding op mij over kwam
haha nog iets wat er niet helemaal aan klopt
Mooie serie zeg
Leuke kroon, maar niet waauw.
Die datum is idd misplaatst.
Vind de look wel oké
https://www.tissotwatches.com/media/catalog/product/T/1/T142.428.11.082.00_R_1.png?im=Resize=(1200,1200)
Alleen die datum kan echt niet
Die Archimede vind ik erg mooi. Ik zit er al een tijdje naar te kijken.
Ik ben normaal best gecharmeerd van Tissot maar dit is geen goed ontwerp.
De Archimede van Fate daarentegen is echt mooi.
Weliswaar groot, maar deze Tourby is ook heel gaaf. @whisky jij hebt em toch?
Klopt alleen dan wel met andere kleur wijzers.
Vind dit eerlijk gezien ook mooier dan de Tissot.
Voor t geld vind ik de Tissot best geslaagd in zalm Mijn Tourby is ook een andere prijsklasse, dat even terzijde
Bij n kleine seconde vind ik datum juist niet passen
De spijker op de kop. Dat was ook mijn eerste gedachte. Ben al geen fan van datum, maar als je het enigzins netjes doet kan het nog. Hier slaat men de plank volledig mis.
Gewoonweg lelijk.
Archimede is zeker netjes, maar nog wat groter, 40mm, wel redelijk dezelfde prijsklasse
de Tourby zeker niet verkeerd, kan je ook in 40mm krijgen, maar ook bijna 3k, nou niet meteen een faire vergelijking met de tissot
Andere merken die het datumfont echt schreeuwend verkeerd doen zijn IMO de volgende - PP en Moser. Die zouden beter moeten weten, en kunnen. Probleem zit dus in alle lagen.
Mooi, maar hebben toch ook niet iets teveel Dan Henry-niveau. Het is leuk maar het is het net niet. En ik heb 3 DH’s. Vooral die rechter is echt een misser IMO.
nou ja, 3 seconden hier naar kijken, dan heb ik voldoende opmerkingen erover, behalve de prijs, dat de kleine seconde de 7 en 5 afsnijd, daar word ik niet blij van
waarom er aan de binnenkant, de rand er nu puntjes moeten staan bij een dresser weet ik ook niet helemaal
De prijs van een horloge staat los van het ontwerp, wat mij betreft. Ik had het nu puur over de looks
Als je het over balans op een wijzerplaat hebt, met dus bewuste keuzes over alle elementen op de wijzerplaat en de plaatsing ervan, dan snap ik persoonlijk geen hol van ontbrekende (of afgebroken) numerals bij een aantal van de genoemde horloges hierboven. Als je kiest voor cijfers op de plaat, toon ze dan allemaal. Geen half werk.
De no dates met de centrale secondewijzer vind ik wel mooi, zeker de zwarte plaat. Maar dit moet echt kleiner dan 39mm in mijn optiek. 36 of 37 was mooier geweest.
Omdat de meeste merken zich helemaal niets aantrekken van wat hun klanten graag willen.