Nieuwe Tudor Big Block?

Via instagram. Geen idee of t echt is. Ziet er redelijk legit uit. Ben er zelf niet uit of ik m mooi vind.

[URL=http://smg.photobucket.com/user/Tommie85/media/3C013BA9-B43B-47DC-8E87-C8A475DDF442_zps8nqboetg.jpeg.html][/URL]

2 likes

Speedmaster vs Pelagos vs Daytona

8 likes

Dat ze dials van vroeger ‘remaken’ vind ik nog wel leuk, maar zo’n oude rammelband namaken vind ik niet zo nodig. Tenminste, dat lijkt me dat ze gepoogd hebben te recreëren met deze band.

1 like

Je was me net voor. Wilde precies dit zeggen.

1 like

Ik vind hem wel leuk, op de snowflake hands na. Normaal ben ik wel een snowflake fan, maar niet bij deze…:

3 likes

Snowflake hands op een chrono is gewoon een mismatch. Met een chrono wil je precisie aanstralen en een snowflake hour hand icm bolletjesindices straalt precies het tegenovergestelde uit.

5 likes

Als dit geen mesh up is dan mag de designer bij Tudor heel snel ontslagen worden, en klappen mee krijgen.

1 like

Precies dat idd

dit dus, is geen porum.

Verder vind ik hem wel mooi trouwens

En dan die kroon :scream:

Doe mij dan maar deze

10 likes

Heb deze! :grin:

Small block.

7 likes

nee, voelt als een solid band. Heeft alleen de looks van de oude, net als de rest van het horloge.

mogen ze mi achterwege laten.

Ik vind deze wel aardig. Ben met name benieuwd wat voor uurwerk erin zit. Het is in ieder geval COSC gecertificeerd.

Oja, chronoknoppen met draaisysteem zijn k*t. Vrijwel niet te gebruiken…

Vind de looks niet perse mooi, denk dat het strakker is met een moderne band, de rest van het horloge straalt ook niet perse vintage uit.

Shit got real. Inhouse chrono movement met kolomwiel voor onder 5k$

2 likes

En een veel te lange minutenwijzer valt me nu op…

Die urenwijzer :frowning:

1 like

Lekker handig als die boven een subdial staat, dan heb je nog eens wat aan je chronofunctie…

(en nee, niemand gebruikt de chrono om de tijd te meten maar daar gaat het niet om)

2 likes