I know, zag deze foto nog niet en ik ben wat langzaam vanavond
ongeveer zo dik als verwacht, jammer. Op een leren band vind ik hem op deze foto erg mooi.
Ik zie hier echt meerdere horloges in waar ik het niet tot een geheel samen kan voegen…
Voor een chrono toch netjes?
Waarom in godsnaam een black bay chrono in plaats van een heritage big block?
Beetje verdrietig… het voelt als het ongewenste kindje van een snowflake duiker die in een donker steegje verkracht is door een heritage chrono…
Zoals eerder opgemerkt, ze hadden de BB lijn met rust moeten laten of er een date versie oid moeten maken.
Het had zo mooi kunnen zijn. Normale wijzers, denk aan een daytona, en het zou een schot in de roos kunnen zijn. Net als op de BB zou dat echt veel strakker zijn. En in dit geval ook nog eens functioneler. Zonde. Oprecht.
Hoop wel dat de heritage uitkomt met hetzelfde manufactuur uurwerk. Dan zet ik mij morgen op de wachtlijst
Ik begrijp wat je bedoeld maar als er “normale” wijzers op hadden gezeten dan was er vast ook geklaagd. Over originaliteit of zo…;
Je kan het als fabrikant hier op het forum bijna niet (meer) goed doen…
Heb je gezien hoe dik een Daytona is? Als een 7750 of modulair chrono uurwerk het referentiekader is, lijkt een chrono al snel plat.
Wie heeft dit bedacht?
ik moet toegeven dat hij er om de pols beter uit ziet.
Dit kan alleen toch niet het enige nieuws van tudor zijn?
Nee, zeker niet
BB36 nu ook in 41
Black Bay in staal/goud
Black Bay stalen bezel en datum
En verwacht ook nog de BB in 43mm kast (die van de bronzen)
Stiekem jammer dat de gmt er weer niet tussen zit en dat de chrono BB niet de big block heritage blijkt te zijn.
De 41mm versie van de 36mm blackbay vind ik erg mooi 36mm is voor mij wat klein.
BB staal en de BB G&S zijn niet mijn ding. Datum versie is wel verrassend