Fatty bombaaaa
Vreemd, ik heb er nooit langer dan een week of twee op hoeven wachten
Dan heb je mazzel. Ik had 7 voor me op de wachtlijst en werd geadviseerd het niet eens te proberen.
Super tof horloge zou de 58 er wel op inruilen hoor
Vervelend om te horen, had ik inderdaad niet verwacht.
Om nog maar eens de hommage discussie op te rakelen… Deze Tudor is IMHO een échte hommage; invloeden van een iconisch ontwerp op een eigentijdse manier gebouwd, door het zelfde bedrijf.
En daar is totaal niets mis mee, sterker,
dat hebben ze echt super goed gedaan!
Zo’n Steinhart (met alle respect voor de dragers) is IMHO een schaamteloze legale kopie. En een kopie is geen hommage, maar een kopie.
Maar ik wil het topic niet bevuilen met een andere discussie, deze Tudor komt er gewoon. Omdat het een prachtige echte hommage is en een echte Tudor! Supernice!
Bij S&C Utrecht hebben ze hem niet iig. Alleen een zwarte BB58 op leer qua 39mm maten. Wel veel 41mm duikers uiteraard.
Denk dat deze voorlopig wel moeilijk te verkrijgen zal blijken. Dus maar “even” wachten tot iemand op HF flipperkoorts krijgt
Noem het fatboy of big block. Dan is het ineens een premium waard.
On topic: ik vind het een tof ding en wil hem graag een keer gaan proberen.
Ik geef je wel weer een seintje.
Hebben we het over de blauwe en zwarte bb58 39mm op staal? Mijn AD had vorige week beiden modellen op voorraad.
Heb je de Pro besteld?
Zojuist de Pro besteld. Ben benieuwd!
Dat had ik ook
Ik stond al bij de deur te bellen als een gek
Volgens mij wordt er hier niet zoveel gehaat op Rolex hoor… Rolex is niet irritant.
Jij daarentegen…
Niet echt belangrijk voor mij, beide systemen werken prima denk ik.
Beetje vreemd is het wel dat hoogte verschil, want allebei hebben ze 4 wijzers gestapeld, dus die extra mm`s komen niet uit het uurwerk volgens mij, tenzij er een extra rad nodig is dat hoger ligt i.p.v. in hetzelfde vlak ??
iemand een idee ??
Het is zelfs een vette upgrade want die 1655 is geen gmt met zijn domme
am/pm wijzer
Loopwerk is hetzelfde, dus het zal de kast zelf zijn.
Waarom dan zo onnodig dik ??
Er past bijna een lemania 5100 chronograaf in - een van de hoogste types uurwerken die meestal in 15 + mm kasten komen. Voor de waterdichtheid is het niet nodig, en de verhouding diameter/hoogte wordt erdoor verstoord.