Bij deze ook hoor.
Ik dacht even dat het de fxd was
GHI
Ja toch? Ik ben een Palagos 42mm aan het overwegen. Heb m nog niet gepast, maar op diverse reviews vinden ze m te lomp en te dik, niet goed aansluitend aan de pols.
Hoe ervaar jij dat? Ik heb een polsomtrek van 19cm (heb best brede polsen met skinny armpjes).
Voor het nette werk slinger ik m’n Speedy er wel op… of m’n Aqua Terra. De Pelagos 42mm is toch gewoon een badass horloge?
Jaaaa, prachtig
Moet m maar eens gaan passen.
Ik draag ‘m ook op 19cm pols. Eerder rond dan breed.
We doen even alsof ‘ie om de juiste pols zit, en tijd/datum correct loopt. Moest ‘m uit z’n slaapplaats trekken.
Ik heb niet heel veel ervaring met vergelijkingsmateriaal, want het moest altijd al deze worden. U mag oordelen of het te lomp, hoog, of niet aansluitend is, maar wat mij betreft is ‘t een winnaar.
Ik kan ‘m perfect stellen met de micro-adjust, als het warmer is of we van pols wisselen. Als je collectie al wat breder is zie ik helemaal geen reden om niet te gaan kijken!
Jaaa ook prachtig. Ik heb een Sinn U2 gehad, dat was ook een beste (44mm x 15.5mm x 50.5 LtoL), die zat meer dan prima om de pols.
Daarbij zoek ik ook een vervanger voor m’n Sinn (heeft plaats moeten maken voor m’n Speedy), zoek een echte badass toolwatch. Daarbij komt m’n zoektocht toch steeds weer terug bij de Pelagos 42mm.
In welk licht heb je 'm bekeken, bij de AD onder de lamp of ook buiten / binnen met natuurlijk licht?
FTFY
Bezel/lunette is ook niet helemaal mijn ding.
Maar iemand anders vindt het misschien heel mooi daar gaat het om.
Niet iets niet kopen omdat iemand anders vindt dat het niet mooi is.
Vanmiddag in Antwerpen deze nieuwe Pelagos even om de pols gehad… mijn persoonlijke mening is dat het qua formaat en verhoudingen👌🏼 is… maar al daar onder de lamp verblinde de wijzerplaat…(onder een bepaalde hoek zag ik niets van de markers of wijzers) zal wellicht komen door de sunburst wijzerplaat ?!?!! Mijn BP had er onder dezelfde lichtomstandigheden geen last van. Doorlopend goed afleesbaar. Was toch een tegenvaller! De wijzerplaat en bezel van de momenteel reguliere Pelagos zou absoluut mijn voorkeur hebben!
Begin d’r steeds meer van overtuigd te raken dat het m’n nieuwe aanwinst gaat worden
De mooiste in 42
Hier komen de eerste al
Blij dat de regels hier dit niet toelaten
Koopje
Nu hij nergens te krijgen is wil ik hem ook!!
Al een geluk zoals ik in het tudor deel zei laat ik hem passeren. Maar mocht er op dat moment iemand hem willen zou dat voor de aankoopprijs zijn ipv zo’n geschifte vraagprijzen