Vanuit Tudor kan ik mij dat niet voorstellen, maar ik laat mij graag verrassen. Aftermarket zou nog wel kunnen!
Waar vind ik een jubilee voor de zilveren BB?
Vanuit Tudor kan ik mij dat niet voorstellen, maar ik laat mij graag verrassen. Aftermarket zou nog wel kunnen!
Waar vind ik een jubilee voor de zilveren BB?
Doelde ook op aftermarket
Ja maar dat is geen zilver, dus kleur en hardheid verschil.
Ja uiteraard maar ze dragen de BB58 925 wel zo dus zou voor de pelagos ook kunnen
Blijkt inderdaad toch 21mm te zijn, Adrian Barker liet het ook al zien in zijn hands-on. Al zal het aanbod straps van 21mm vanwege de Submariner en nu deze Pelagos wel steeds meer toenemen.
De ontwerper mag van mij een corrigerende tik krijgen. Waarom niet “gewoon” 20mm?
Had inderdaad prima 20mm kunnen zijn, de lugs zijn nu wel heel smal als je het vergelijkt met de echte Pelagos
Los van dit model daar kan ik nier over oordelen tot ik hem gezien heb.
Eigenlijk vind ik 20mm vaak uit verhouding bij een hoop horloges. Als je hem draagt en er vanaf bepaalde hoek kijkt dan misstaat 21 of groter niet. FXD 22!
Wel slecht dat binnen Tudor blijkbaar ook niet iedereen op de hoogte was van de 21…
En ook slecht vind ik die (bewust) onduidelijkheid over de afmetingen, 41mm’s die 40 zijn, 39’s die 40 zijn. Een duidelijke afspraak waar gemeten wordt is toch niks mis mee? Passen doen we toch wel
Wordt het niet tijd voor een Pelagos GMT?
Nu in Aken; Te koop? Ja meneer als hij er ligt dan is hij te koop. Een moment later. Sorry meneer toch niet te koop want hij is erg gewild haha . Bestellen kan wel maar duurt maanden.
Evengoed. Voor mij is hij te klein en te licht.
Haha lekker wispelturig, vervelend als klant…
Het ergste is dat dit nu ook bij elke nieuwe Tudor release gaat gebeuren.
Je had ook moeten zeggen “pak maar in, ik neem 'm”
Dat was het plan ja, al is het om iemand op het forum blij te maken. Ach ik zit nu met mijn sub bij mijn favoriete Thai op een dinsdagmiddag. Het kan erger.
Hoe meer ik hem zie, hoe mooier ik hem vind worden. Ik moet hier maar wegblijven met de huidige wachttijden.
Hoe was de sunburst plaat en bezel in het echt?
Ik zou zeggen subtiel. Het horloge klopt als geheel. Alleen voor mij aan de kleine kant. Ik vind licht gewicht wel fijn maar dan mag het horloge wel iets groter zijn. Bij de GS snowflake bijv. heel prettig.
Haha nee zo’n strap werkt al helemaal niet voor mij. Wat ik heel tof vind is dat er een extra rubberen band bij de pelagos 39 zit.
Prachtig. Maar geen haar op m’n hoofd die er aan denkt om mijn LHD ervoor in te leveren.
Als linkspoot met aardige polsomvang blijft de 42mm toch ideaal, en vind ik de kroon op rechts top. Daarbij de stepped dial en het feit dat gewicht toch al relatief laag ligt i.v.m. materiaalkeuze maakt dat ik 'm prefereer.
En die hoogte dan? Wat mij betreft zorgt het ervoor dat 'ie nog duidelijker van z’n neefje te onderscheiden is. Iets waar ik nogal wat waarde aan hecht. Een Pelagos combineer je toch niet met een jasje, en onder (mijn) casual shirts past 'ie prima.