Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Heb je hem wel kunnen bestellen?

Nee…ook al zo’n slap aftreksel. :wink:

1 like

Kijk dan! :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Als ie zomaar plots per ongeluk om mijn pols zit dan ben ik ook niet de beroerdste en laat ik 'm gewoon zitten. :sunglasses:

6 likes

Dat zoiets even komt aanwaaien. Direct op de juiste afstelling, met of onder stickers en mooi gepoetst. Ja vooruit, dan neem ik dat ook wel voor lief :grinning_face_with_smiling_eyes:.

Ik vind hem echt tof, buiten de showroom verlichting.

1 like

Haha ja jij dus ook.

Btw…de BB58’s (en een verdwaalde BB41) vinden hun weg opeens weer in grote getalen naar Het Blauw. Hmm…hoe zou dat nu toch komen. :thinking::grin:

2 likes

Hoe meer ik hem zie hoe minder mooi ik hem vind eerlijk gezegd.

Zeg dit soort dingen liever niet maar valt me wel op :slightly_smiling_face:

3 likes

Gaaf! Is er iets bekend over de levertijd?

Heb ik ook wel een beetje…

Eerste reactie was, “wow die wil ik!”
Nu een paar YouTube videos later denk ik muaahh eerst maar eens in het echt zien.
Vanochtend bij Schaap geweest, ze verwachten hem halverwege september.

2 likes

Ik heb te horen gekregen: minimaal 12 maanden. Dus dat schiet op :joy:. Heb gelukkig geen haast.

2 likes

Staan er toch meerdere hier op het forum :slight_smile::grimacing:

Doe mij er ff eentje nieuw dan :+1::v:

1 like

:see_no_evil:

1 like

Zou ik ook wel willen zien :wink:

:raised_hands:

Godjandrie begin 'm steeds leuker te vinden… wel zie ik veel foto’s met wat lijkt op “rek” op de bracelet. Oftewel ruimtes tussen de links. Is er al een foto opgedoken op jubilee? Zou wel tof zijn denk ik.

Ik denk niet dat er een jubilee van titanium is. Het gebruik van staal tov titanium zal een aardig kleurverschil opleveren op de kast.

1 like

Ook weer zo.

Kan nog komen. Doen ze bij de zilveren BB58 toch ook al :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik vind die nieuwe Pelagos top, als ik hem zelf had moeten updaten had hij er precies zo uit gezien :+1:t2: Ben benieuwd of de band wel beter verstelbaar is. Ik heb de blauwe gehad en kreeg die band niet lekker passend ondanks alle verstel mogelijkheden.

1 like