Al enkele gezien zo…
Kansloos dit
Als niemand er intrapt dan is er geen markt voor, maar goed, laten we daar maar niet over hebben verder.
“Het is best een heel ander horloge.” Dit zijn van die uitspraken die ik ook maak, maar mijn vrouw ziet tussen geen enkel horloge verschillen…
Moet zeggen op jouw live foto’s vind ik hem minder mooi dan ik hem eerst vond, precies die sunburst die me niet mooi leek wordt benadrukt, kan natuurlijk aan bepaalde lichtinval liggen…
Hoe dan ook vet dat jij hebt hem in het echt kunnen beoordelen, ik ga het bewust niet doen wil (voorlopig) niet meer investeren in een horloge.
Toxic masculinity much?
39mm is gewoon fijn. Grappig genoeg was Sean Connery’s big crown 6538 ook maar 38mm groot.
Echte mannen hoeven niet aan te kondigen dat het echte mannen zijn door een tegelsteen om de pols te klappen.
Bij welke AD was dit? Zou hem ook graag passen.
In Breda hadden ze hem nog niet.
Echte mannen durven ook gewoon hun vrouwelijke kant te tonen.
Dus, xje voor jou.
Pertijs heeft het druk gehad met al die forum leden die in de buurt van Breda wonen
Gisteren toch maar even met de AD gebeld voor de nieuwe Pelagos, maar werd mij verteld dat ze binnen drie uur door de voorraad heen waren… was nog geen zicht op een nieuwe levering.
Even uitzoeken of het iemand van HF is.
Hadden ze voorraad dan?
Ik kreeg reactie dat ze vooralsnog nog geen bestellingen aannemen voor dit model. De andere gaf aan dat ze enkel in de winkel een bestelling kunnen plaatsen. Echt elk filiaal miept wat anders.
#rolextafarelen
Om de verkoper maar te quoten: ‘Tudor is het nieuwe Rolex’
Niet in NL
Dit was een
Wacht even hoor… heb jij hem?
Helaas niet, dit komt van de gram.
Wel bij schaap geweest gisteren, maar nee…
Heel fraai hoor! Wat heeft de 39mm mooie lugs. En de dikte is ook een pluspunt!
Leuk maar nee voor mij toch heel duidelijk het origineel FTW.
Ik zeg de FXD ftw