Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Ik vind hem vet, ben benieuwd hoe hij in het echt is

Ik ben ook wel benieuwd hoe het horloge op de pols uitkomt ….

We kunnen wel stellen dat waar Tudor voor stond en onstaan is mislukt is :zipper_mouth_face:

(Betaalbaar goed horloge “voor de gewone man”)
Staat me eigenlijk ook wel tegen dat eerder uitgebrachte horloges nog niet normaal te koop zijn ze alweer met wat anders komen waarvan ze zelf al weten dat er wachtlijsten gaan komen.

Rolex brengt door het gezeur al meer negatieve dan positieve gedachtes naar boven …

Omega heeft het voor mij afgedaan, (weg bij de vertrouwde juweliers, te snelle prijssteigingen die niet grappig zijn)

Hoop dat tudor bij draait … opzich een mooi merk met genoeg leuke betaalbare modellen , mits ze te koop zijn (zonder de juwelier te hoeven smeken :face_vomiting:)

4 likes

Moet je bij tudor eigenlijk aanbetalen om op een wachtlijst te komen?

Neen

1 like

Kan me voorstellen dat het tegengaat dat mensen bij elke juwelier op de wachtlijst gaan staan …

Duitsland doen ze het met rolex wel goed, je mag daar op de lijst als je uit hun regio komt

3 likes

Spreek voor jezelf graag. Ik ben al jaren op zoek naar een Zwitsers horloge met deze specs. Al het beeldmateriaal dat ik gezien heb is genoeg voor mij en ik zal niet zoals jij gaan miepen over de dial/bezel. Over een paar maanden zal je het wel zien misgunner.

Los van het feit dat er design elementen zijn die ik ook niet direct op prijs stel vind ik het bijzonder dat mensen iets niet Pelagos of Tudor waardig vinden, het is een Tudor Pelagos zegt, als Tudor het zegt dan is het zo :stuck_out_tongue:

Verder werken we met zijn allen heerlijk mee aan de Tudor marketing machine, iedereen praat erover en de wachtlijsten staan vol.

Ik weiger om er op te komen staan, maar tegelijk als iemand er hier een tegen list aan biedt dan wil ik de eerste zijn die hem koop :stuck_out_tongue:

2 likes

Dit :point_up: Ik heb er een schijthekel aan en doe er uit principes niet aan mee. Belachelijke kermis. Dan houden ze het spul maar. Althans ik hoop ze er mee blijven zitten. Doei :wave:

6 likes

Graag stoppen met het denken het beter te weten, wat een arrogantie. Ik had de BB58 gereserveerd en aan me voorbij laten gaan. Ik vind die faux rivets verschrikkelijk en ook de clasp is teleurstellend. De SPB143J is niet Zwitsers, te zwaar, 3hz en heeft een lelijke bandaanzet.

Wat zijn jullie allemaal een stelletje kleuters zeg :joy:

17 likes

Goedemorgen, zeg dat wel!

:joy:
Live vanuit de zandbak.

12 likes

hasbulla-hasbik

8 likes

Misgunner kwam ie zelf mee, maar goed hopelijk vermaakt ie zich in de zandbak. Ik ben er wel klaar mee.

1 like

Klop je wel je schoentjes even uit?

6 likes

De enige klassieker van Tudor wordt de FXD :grimacing:

1 like

Ik sta ook liever niet op een wachtlijst maar als iets niet leverbaar is dan is dat niet anders.

Ik zal er alleen niet voor aanbetalen en al helemaal niet smeken.

Weet iemand of je deze gewoon kan passen bij s&c in Den Bosch?

3 likes

Het zou gewoon leverbaar moeten zijn…punt.

2 likes

Denk aan je bloeddruk, word je ouder mee

1 like

Haha ik ben volledig kalm hoor. Maar ik ben wel serieus. Het is toch van de zotten dat een bedrijf met een nieuw product komt en het vervolgens niet leverbaar is. Dat klopt toch gewoon niet. Hoe zou dat bijv een Apple vergaan als hun nieuwe toestel vanaf het begin niet beschikbaar is. Ik snap het gewoon niet. Maar…slaap er geen nacht minder om hoor. :sunglasses:

12 likes

Klopt. Net als personeel, starterswoningen, bouwmaterialen, nieuwe auto`s en chips.
:beers:

1 like