Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

:thinking: No problem

Ze zijn gewoon beschikbaar hoor en de prijs daalt zelfs al… wat wil je nog meer :partying_face:

1 like

Gelukkig :blush: ik ben het ook helemaal met je eens hoor maar ik heb er toch geen invloed op dus dan laat ik het maar.

1 like

Kunnen jullie een kamer boeken aub.

6 likes

Zo een voor een uur zou genoeg moeten zijn toch?

2 likes

Zeker, maar ik heb er geen behoefte aan om wat mij niet bevalt herhaaldelijk te melden in een topic over het betreffende horloge. Een alternatieve band is voor mij geen optie, het geheel moet kloppen en de meegeleverde band is daarvoor essentieel. De Pelagos 39 is voor mij het perfecte horloge.

images (5)

4 likes

de matte plaat van de 42mm is juist voor mij het allermooiste.

6 likes

Zojuist in Trier een super ervaring

gehad bij Hofacker: de Pelagos 39 gepast en mogen aanschaffen. Ik vind hem prachtig in verhouding en hij blinkt uit in eenvoud. De rubber band is daarnaast een leuke toevoeging.

Een paar foto’s…

98 likes

Gefeliciteerd met je NA, ik denk dat je de eerste op HF bent met een eigen Pelagos 39 :ok_hand:

4 likes

Dankjewel!

Gefeliciteerd! Die laatste foto staat hij goed op.

2 likes

Ik zag net dat het je eerste bericht was en je net lid bent. Welkom, dat noem ik nu een mooie manier om met de deur in huis te vallen!

1 like

Heel gaaf. Veel plezier ermee :sunglasses:

1 like

Lekker hoor! Goede keuze :+1:

1 like

Heel gaaf!!!

2 likes

Prachtig man :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd Hans. Prachtige NA. Tikje jaloers ben ik wel, maar deze Pelagos is je van harte gegund :muscle:t3:

1 like

Wat is je polsomtrek?

Tof ding, proficiat!

1 like