Gefeliciteerd met je NA!
Klopt, ben vooral een lezer, maar dit leek mij inderdaad wel een goeie binnenkomer.
Zal het even opmeten, nog niet eerder gedaan
Zeker een goede binnenkomer. Ik ben wel benieuwd naar wat foto’s in verschillende omstandigheden. Heb hem ook in de bestelling staan maar zal nog wel even moeten wachten
Heel tof! Gefeliciteerd en veel plezier ermee
Gefeliciteerd! Jaloers!
Prachtig en gefeliciteerd dus!
Iedereen op jacht en jij krijgt hem zo maar te pakken. Heerlijk!
Nice! Gefeliciteerd met je NA.
Proficiat met je knappe tudor. Ik overweeg deze ook met de dag meer.
De Ceramic vanwege de sunburst op de bezel?
Ja op de dial en bezel.
Ah ja ik zie het nu, ik maar denken dat de 39mm origineel was, je hebt gelijk het is een verzameling van al die modellen
Ik vond hem erg tegenvallen helaas. Had niet het gevoel van een horloge van +4K voor mij en de plaat deed mij niet erg veel. Wel leuk om ‘m ff gezien te hebben!
Ik heb 'm van de week even om de pols gehad en vond 'm schitterend .
Gewicht is wel even wennen, titanium is immers een stuk lichter dan staal.
Ik hoop er binnenkort één te kunnen scoren.
Misschien morgen in Monaco…
Ik kan ook niet wachten tot ik gebeld word (was er redelijk vroeg bij met reserveren). Vraag me wel af hoeveel exemplaren er per maand aan een AD geleverd gaan worden (schijnbaar zeer beperkt dit jaar, bewuste “Rolex” tactiek?). Ik heb overigens nog geen enkel exemplaar gezien dat in Nederland is gekocht.
De AD in Saint-Raphaël waar ik binnen stapte zei dat zij er slechts één hadden ontvangen, deze lag in de vitrine maar met een bordje “verkocht” er bij.
Inderdaad lijkt het met Tudor dezelfde kant als Rolex op te gaan, mondjesmaat horloges verspreiden onder de AD’s en wachtlijsten aangezien de vraag groter is het aanbod .
Geen goede ontwikkeling voor liefhebbers, enkel voor handelaren. Ik ben benieuwd of je in Monaco wel slaagt.
Ik ook niet, typisch.
Ik had zo ondertussen ‘mijn bestelling’ wel verwacht, om eerlijk te zijn.
Je verwacht bij Tudor wel een stukkie voorraad bij intro, de BB pro had ik ook vrijwel direct.
Vanaf eind deze week / begin volgende week zouden ze als exhibition model bij de AD moeten liggen hoorde ik. De meeste dealers krijgen er maar een paar nog dit jaar.