Met beide opmerkingen eens, maar ik ga er nog een stapje overheen, meeste (horloge gerelateerde) youtube kanalen zijn pure pulp. En ik wil hem ook nog steeds, maar niet perse snel, kijk wel of hij toevallig op mijn pad gaat komen.
Welke niet?
Missertje net boven de "snowflake"op de secondenwijzer, vanaf ca. 1:52 min.?
Niks mis met Jenni. Leuke meid met, “heeei” ineens mooie tattoo op haar linker arm.
Ik zie haar liever dan “Archie” of die gast van T.U.G, hoewel laatst genoemde best goeie reviews maakt. Wel langdradig.
Ah die had ik gemist.
Voor de duidelijkheid: Ik heb er geen hoor. I wish
oke heb ik dan ook gemist
sta wel op de lijst,maar de fxd blijft ook door mijn hoofd spoken
Sta voor beide in wacht
Een hier wel bekende G.D. schijnt er één te hebben.
ik weet,maar rond de 1k boven list voor een tudor dat ga ik niet doen
Snap ik!
Maar als er met Tudor 'n zelfde marketing/verkoop strategie wordt aangehouden als R… , zou het zo maar zo kunnen zijn.
Life suck’s
dat klopt heb je helemaal gelijk in,we gaan het zien
en idd dat wachten pffff is niet echt mijn sterkste kant
Yep , daar ben ik ook enigszins niet sterk in, eerlijk gezegt.
Sta inmiddels ook op de lijst voor de Pelagos. Bij de AD was men er wel van overtuigd dat nog voor het einde van het jaar veel uitgeleverd gingen worden.
Geen enkel horloge van meer dan een paar honderd euro geeft toch het gevoel of ze meer dan de prijs waard zijn?
Wel opmerkelijk die verschillende berichten qua verwachte levering: van dit jaar, 6 maanden en tot 12 maanden. Bij onze oosterburen zijn er al flink wat gelukkige eigenaren die zich daar op het uhrforum hebben gemeld.
Idd ja…eerst zien dan geloven😉
De grotere AD’s zullen meer en sneller geleverd krijgen, Wempe in Duitsland bijvoorbeeld en straks S/C en Gassan in NL.
De kleinere zullen wat langer moeten wachten en krijgen minder.
Goeie vraag… ik doe regelmatig nog een poging wat in mijn aanbevolen komt, maar ben alleen nog op the Watchistry geabonneerd.
Ik ga een kijkje nemen!
Dit ging wat gemakkelijker dan verwacht:
Heel blij mee, erg gaaf ding. M’n eerste indrukken: de vermelde sunburst op de plaat is echt overdreven, die is op een dag als vandaag niet eens te zien bij natuurlijk licht. De bezel heeft wel een sunburst, maar erg subtiel; hij gaat van diep zwart in de schaduw naar een soort faded zwart/antraciet in zonlicht. Verder is de gesatineerde afwerking is strak, zijn de facetten messcherp en is de lume echt geweldig.