Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Proficiat! Heel mooi en in dit licht is de bezel lekker zwart! Hoe bevalt de maat? Spam gerust wat foto’s :+1: :wink:

Gr, Vigorelli

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd! Ik wacht geduldig af

1 like

Nice! Volgens mij de eerste op het forum. Bij welke dealer kon je hem ophalen?

2 likes

Dankjulliewel!

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik er in de gauwigheid een Snapseed filter overheen gegooid heb, maar in bepaalde belichting zit dit niet heel ver van de werkelijkheid.

Een kleinschalige AD 45 minuten over de grens in Duitsland. Erg plezierige ervaring. :+1:

3 likes

mooi man gefeliciteerd

1 like

Heel mooi!

1 like

:raised_hands:

1 like

Gefeliciteerd, goed gescoord!

1 like

Gefeliciteerd met deze stoere en mooie aanwinst. Een moet de 1ste zijn. Maak ons maar jaloers :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Whooow,mooi man .

1 like

Thanks mannen! Is nog steeds aan het bezinken, het is echt een fijn ding! Meer foto’s volgen nog.

Volgens mij was er al iemand anders eerstes op het forum. :smile:

Maar het plezier is er zeker niet minder om. Ik was donderdag wel even met stomheid geslagen door het telefoontje van de AD. Tot vanochtend was ik nog in twijfel of ik de dame aan de lijn misschien verkeerd begrepen had en 'm alleen kon bezichtigen. Na alle verhalen over wachtlijsten en levertijden was dit verfrissend recht toe, recht aan. :slight_smile:

2 likes

Bekeek net even het filmpje:

Die indices lijken net plastic steentjes uit kinderspeelgoed of Rummykub. :laughing:

3 likes

Heb ik geen verstand van,tis een heel mooi horloge dat weet ik wel.

1 like

Klopt de tweede, maar wederom uit Duitsland. Het is nog steeds wachten op de eerste die 'm in Nederland heeft verkregen.

2 likes

Van de foto’s kan ie me nog niet bekoren, wellicht als ik hem in het echt zie.

Ik heb hem net even in Koln omgehad en vond het een erg leuk horloge!
Bijna te licht, maar daar zou ik wel aan kunnen wennen.
Vond de berichtgeving over sunburst ook erger klinken dan ik het zelf ervoer. Vind de dial niet zoveel kwaliteit en exellentie ademen als bijvoorbeeld die van een nieuwe Seamaster 300M maar het geheel is toch super gaaf, solide en heeft me meer richting de Tudor kant getrokken dan ik had verwacht!

Sorry voor de wazige eerste foto:

14 likes

Vandaag even binnengelopen bij s&c Haarlem, maar deze was helaas niet aanwezig en “we nemen nu ook geen bestellingen aan”. :man_shrugging:

Interessante analyse:

“The Pelagos 39 marks the growth of Tudor becoming it’s own brand, in it’s own right.”

6 likes

Leuk stukje👌🏻time will tell🧐

Top kanaal, een van de weinige leuke horloge youtubers naast archieluxury