Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

HET IS GEEN TUDOR SUB.

Jongens kom op. :confused:

Revival van de Tudor Submariner in 2023!! :exploding_head:

4 likes

Geluk gehad op vakantie. Heb ‘m sowieso maar meegenomen. Ben zelf nog niet 100% overtuigd, maar kan er in ieder geval iemand op HF wel blij mee maken mocht ik ‘m wegdoen.

Eerst maar eens ff aankijken!

30 likes

En je berichtenbox loopt vol in 3… 2… 1… :joy:

5 likes

@theinvisibleman you snooze you lose :upside_down_face:

Ik vind hem geweldig! Perfecte formaat voor mij

22 likes

Ja hij is best wel leuk! Maar ik mis wat karakter op een of andere manier… ga het echt even beleven de aankomende dagen en anders…:wave:t3:

1 like

Van het weekend omgehad! Persoonlijk vind ik het echt een schitterend horloge!

1 like

Watchup houdt zich aanbevolen ! :vulcan_salute:

2 likes

Bij S&C geïnformeerd of er bij een vestiging een exhibition model aanwezig is om te komen bezichtigen, maar kreeg te horen dat dit bij geen enkele vestiging het geval is en dat 2 maanden na release. Vrij hallucinant…

2 likes

Nu een week in bezit en het enige horloge wat ik deze week gedragen heb :blush:!

32 likes

Ik heb hem gepast in Belgrado (exhibition only). Hebben hebben :blush:

10 likes

Is hij ook ergens te krijgen,. of gaat het met wachtlijst?

Ook een leuke daar

2 likes

Bedankt voor de tip, maar dat is 2x 2,5 uur rijden. Zoek eigenlijk iets in omgeving Den Haag (Randstad e.o.)

1 like

Hmmm… Weet niet zo wat ik v deze kleine pelagos moet denken.

Enerzijds ziet ie er niet verkeerd uit.
Anderzijds vervagen de scheidslijnen tussen de verschillende lijnen. De black Bay vond ik meer een casual sporthorloge en de pelagos een professionele toolwatch.

Ja hij blijft prachtig. Toch maar gaan passen dan

1 like

“Eerst maar eens ff aankijken!”
Niet doen! ding ziet er niet uit!! :wink:

Ik help je graag door hem van je over te nemen!

2 likes

Dat is zeker de moeite waard, ik draag deze nu 1 week al iedere dag en ga hem steeds meer waarderen.
De band is echt super, de schakels zijn zo soepel en de fijn verstelling werkt perfect . Het titanium voelt ook anders aan op je huid al klinkt dat gek maar voelt warmer / zachter. Ik weet niet goed hoe ik het anders zou moeten beschrijven .
Ook is het gewicht 30% lager dan bijvoorbeeld de BB58.
Nu ben ik nogal een flipperraar, heb alleen de 58 langer dan twee jaar kunnen houden maar dit zou wel eens een blijvertje kunnen zijn.

Klopt waar de 58 een wat nette duiker was is de 42 Pelagos een echte dikke toolwatch .
De 39 is net wat verfijnder met zijn 40mm en veel dunnere kast , wat betreft de sunburst die is echt heel subtiel en alleen zichtbaar in direct en fel licht .
Persoonlijk kan ik deze vorm van sunburst zeker waarderen.

22 likes

Ik word blij van de foto’s om dit mooie horloge te zien.

2 likes

Vandaag gepast in Brussel (exhebition only). Wel vergeten foto om de pols te nemen.
Damn, wat een knaller. Sunburst van de plaat is veel subtieler en mooier dan de renders doen vermoeden.
De meeste modellen van Tudor (en Rolex) hebben ze in de etalage en vitrines liggen.

10 likes