Dat zuigt
Ik ben nr16 op de wachtlijst…
Ik heb precies hetzelfde!
Voor mij zit 'm dat in de platte plaat, andere proporties markeringen, de glans op de bezel… en een certaine je-ne-sais-quoi!
Daarnaast vind ik blauw mooier.
- Rolex Submariner 124060: 41mm, 47,6 mm Lug-to-lug
- Tudor Pelagos 39 25407N: 39mm, 47 mm Lug-to-lug
Volgens mij valt de grootte echt mee. Kan niet wachten op het belletje!
Potverdorie, wat een morgen zeg. Ben ik eens een dag niet online geweest ontploft het overal met deze nieuwe Pelagos .
Veel kan ik er niet over zeggen maar wel zeker een “Eindelijk!”.
De Pelagos 39mm is bijna perfect. Zo goed zelfs dat ik nu van anderen begin te horen wat ik al jaren zeg, nl dat de Pelagos de moderne Submariner van Tudor is.
Deze is eigenlijk het logische vervolg van de FXD:
Monoblock indices
De scherpe kroon en bezel
39mm✅
11,8mm dik✅
T-fit clasp✅
Het enige waar ik nog aan twijfel is de sunburst, zou die irl eens moeten zien. Ik heb de Maen Hudson en vind de sunbust plaat geweldig, alleen weet ik niet hoe dit bij de Pelagos past bij de matte afwerking van de titanium kast.
Nu is het al hopen om bij de volgende modellen 1 te zien met een blauwe plaat en 1 of meerdere met datum.
Idem hier, twijfel alleen of ik dan de 58 eruit doe
Staa t ze gewoon prachtig, niks mis mee
Prachtige klok, heb verdorie net een BB58 gekocht nu dit weer, nou ja kan nog wel eentje bij in de collectie
Geweldig
Ben benieuwd hoeveel BB58 er aan gaan
Vind dit toch wel wat de BB “had moeten zijn”, voor mij dan, de snowflake met indices die er gewoon bij passen alleen al zoveel mooier.
Eerst maar eens kijken of en hoe de leveringen van de nieuwe Pelagos op gang gaan komen. Dat is wel even een tip, voordat iedereen z’n BB58 in het blauw gaat zetten.
Vult dit nu het gat op tussen de Black Bay 58 en de Submariner of is dit eigenlijk gewoon het beste van beide werelden?
Puur kijkend naar het horloge an sich (alle historie/marketing/gebakken lucht achterwege latend), is het een titanium Submariner voor de prijs van een Black Bay.
Ik heb het begin van de 58 hier niet meegemaakt, werden die ook zo enthousiast ontvangen? Ik weet wel dat ze een langere periode ook lastig waren te verkrijgen. Maar een tijd later regende het hier in het blauwe gedeelte met de 58’s.
Ben dus benieuwd of deze Pelagos hetzelfde lot wacht. Ik heb mijn AD in ieder geval wel een berichtje uitgestuurd en mijn interesse kenbaar gemaakt.
Ik vind 'm fantastisch, heb meteen m’n AD een berichtje gestuurd
Zal m’n BB58 Blue wel voor moeten wijken, wellicht later in het blauwe gedeelte
Hier hetzelfde maar dan de zwarte 58
Vind persoonlijk de 58 mooier. Daarnaast is de 58 in de details ook wel anders. Afwerking (brush/polish) verschilt aardig. De uurmarkeringen en wijzers zijn anders, net als de kleur van het materiaal van de band en kast.
Daarnaast spreken de 58’s ook meer qua kleur, en is de prijs lager.
Ik verwacht niet dat er veel verandert in de populariteit van de 58 op de langere termijn.
Vind het wel een gaaf horloge. Al twijfel ik over de brush op de bezel.
In staal uitgevoerd had het horloge voor mij net een tikkie meer ‘Sub’ gevoel gebracht
Deze keer geen retro meuk van Tudor!! ik wacht op de blauwe plaat.
Tudor moet alleen wel die band upgraden nu. Moeilijk te verkopen dat je nu op 3 modellen (tel die bronzen even niet mee) een fijne band kan krijgen met met T-Lock en dat de BB58 nog steeds die knakenband krijgt.
Als ze de BB58 uitbrengen met de band van de ranger dan wil ik er wel weer één